شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

با وجود اینترنت و فناوری دیجیتالی نام کسب‎ و کار شما هم در میان قدرتمندترین نام های تجاری جهان مطرح می شود. فناوری دیجیتال دیگر انحصاری نیست...


همه‌ کسب‌وکارها به‌اهمیت استفاده از استراتژیهای بازاریابی اینترنتی پی‌برده‌اند و میدانند که برای رشد سریع در کسب و کار خود باید از آن استفاده کنند. یکی از ابزار‌ها و روشهای مهمی که امروزه از آن بعناوین مختلف از آن استفاده میشود فناوریهای دیجیتال میباشد.


استراتژی فروشگاه جامع شکا
استراتژی فروشگاه جامع شکا
 


باظهور آن ایجاد تحول و پویایی در کسب‌و‌کارهای شرکتها و تولید‌کنندگان و بطور کلی دنیای کسب‎وکار دچار تغییرات شده است و سرعت ورود به‌بازارهای داخلی و جهانی افزایش بیشتری پیدا کرده است. در واقع فناوریهای دیجیتال، این فرصت را در اختیار کسب و کارها قرار میدهد تا در روشهای فروش، کسب درآمد و محصولات و خدمات خود تجدیدنظر کنند و مدل کسب و کار خود را رونق دهند تا ببازارهای جدید وارد شوند و بتولید‌کنندگان کمک میکند تا در تصمیمگیریها و روشهای کاری خود تجدید‌نظر کنند.


این تصمیم‌گیری بمعنای بهره‌برداری از فرصتی است که فناوریهای نوین دراختیار تولید‌کنندگان قرار میدهند تا محدودیتها و تنگناهای موجود در روشهای کاری خود را شناسایی و برطرف کنند. بلطف ظهور فناور‎های دیجیتال نام کسب‎وکار شما هم درمیان قدرتمندترین نامهای تجاری جهان مطرح میشود. بنابراین، فناوری دیجیتال دیگر منحصر کسب وکار خاصی نیست.


بسیاری از شرکتها و تولید‌کنندگان و کسب‌و‌کارها اکنون پذیرفته‌اند که برای موفق شدن در امر بازاریابی، باید یک‌استراتژی دیجیتالی در دستور کار خود قرار دهند که احتمالاً بخش مهمی از این استراتژی استفاده از سایتها و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. آنها میتوانند آگاهانه و بموقع تصمیمگیری نموده و استراتژیهای بازاریابی را با‌سرعت عمل بالاتری خلق نمایند.


فناوری دیجیتال در ایجاد سامانه دایرکتوری

با وجود اینترنت و خدمات نوین فناوری دیجیتالی کاربران میتوانند درعرض چند دقیقه از طریق وبسایت و یا  گوشیهای همراه خود محصول مورد نظر را انتخاب نموده و مستقیما سفارش دهند و تر‌و‌تازه از کارخانه بدرب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد. با توجه بگستردگی و پیشرفت جوامع صنعتی، بر تعداد تولید‌کنندگان ایرانی  روز بروز افزوده شده است.


حتما برای شما هم پیش آمده است که دنبال منبع، مطلب و یا خدماتی در زمینه‌های خاصی در وبسایت و یا گوشیهای همراه خود بگردید اما آدرس سایتها و لینکهای مربوط به‌آن را در دست ندارید. در نهایت با کلی تلاش و جستجو شاید فقط بتوانید به معدود سایتهایی دست یابید. در نتیجه به این فکر میافتید که ایکاش سایتی وجود داشت که منبعی از همه خواسته‌هایتان بطور یکجا را در خود دارا بود. البته باید در نظر داشت که ایجاد چنین سایتی چندان آسان نبوده و نیست و طراحی و ایجاد چنین سایتی دارای مشقت و سختیها فراوانی است.


لذا وجود یکسامانه دایرکتوری (جامع) برای تولید‌کنندگان ضروری است تا بتوانند بهتر دیده شوند و فعالیتها، خدمات و محصولاتشان را در معرض دید کاربران گذاشته و با تبلیغ مداوم برند و محصولات خود، فروش و ارزش کسب و کارشان را ارتقا دهند. میتوان با داشتن یکسامانه دایرکتوری (مرجع) محصولات را در هر دسته و طبقه بطور یکجا در اختیار داشت تا کاربران بتوانند با آرامش، تصاویر محصولات را در وبسایت یا گوشیهای همراه خود مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام دهند. این امر باعث میشود کاربران با دست باز‌تری جستجو خود را انجام دهند.


بازاریابی یکپارچه به کمک فناوری دیجیتال

بازاریابی روشهای مختلفی برای جذب کاربران دارد که ما در دورانهای گذشته و در مکانهای مختلف از انواع آنها استفاده کرده‌ایم اما امروزه برای بهره‌وری بهتر و برای موفقیت بیشتر نیاز داریم  که از چند روش مختلف بصورت همزمان استفاده کنیم. به این مدل، بازاریابی یکپارچه میگویند.


در سالهای اخير با استفاده از فناوری دیجیتال و ارتباطات در فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاثير و تغييرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی تولید‌کنندگان و کاربران داشته است. لذا اينترنت فرصتهای زيادی در برقراری تعامل بین تکنولوژی و مردم برقرار کرده است و تولید‌کنندگان میتوانند از آن استفاده بهینه نمایند.


تولید‌کنندگان باید خود را با تغییرات زمانی مناسب بمنظور بقا و رشد تطبیق‌داده و حالت انعطاف‌پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات تولید‌کنندگان امروز در ارائه خدمات‌ نوین فناوری دیجیتال، عدم برنامه‌ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی میباشد.


با ظهور شرکتهای تولیدی متعدد، بحث تنوع خدمات و برنامه‌های وفادار سازی کاربران بسیار ضروری بنظر میرسد. شرکتهای تولیدی ناگزیر از اجرای استراتژیهای بلند مدت برای کاربران میباشند. بنابراین باید قبل از برخورد با آنها و در تبلیغات و اطلاعاتی که به‌آنها میدهیم از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تأثیر مثبتی ایجاد کنید.


هدف از بازاریابی یکپارچه ایجاد یا تغییر اثر‌بخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی مانند اینترنت و گوشیهای همراه و شبکه‌های مجازی و... بازاریابی تولید‌کنندگان بمنظور دستیابی بکاربران جدید، در راستای سیاستهای تشویقی و ترغیبی میباشد تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نگردد، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیمگیری بخرید محصولات تولید‌کنندگان ایرانی ترغیب نماید.


بازاریابی یکپارچه نسبت بروشهای سنتی بازاریابی از جایگاه و رتبه بالاتری برخوردار است زیرا نه تنها بر جذب کاربران جدید بلکه بر حفظ رابطه سالم طولانی مدت با آنها نیز تاکید دارد و نقش اساسی در رساندن پیامی واحد بکاربران واقعی را ایفا میکند و در نتیجه فرصتهای بهتری برای جذب کاربران دارد.


بازاریابی یکپارچه روشی است برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و یکرنگ برای تولید‌کنندگان برای تعامل با کاربران بکمک تبلیغات، ارتقاء فروش، روابط عمومی و بازاریابی نوین بکمک فناوری‌دیجیتالی است. بطوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند. وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع و متناسب، و برنامه‌ریزی شده دریافت میکنند، میتوانند تصمیمگیری مناسبتری برای انتخاب داشته باشند.


بازاریابی یکپارچه رشد بسیار سریع داشته و سود و مزایای بیشتری را برای تولید‌کنندگان تامین میکند. انسانهای امروز، خواسته یا ناخواسته درمعرض تبلیغات فراوانی قرار دارند. امروزه ارتباطات بازاریابی بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار و جهانبینی ما نیز تاثیر میگذارند. امروز با رشد، و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین شناخت تبلیغات نوین دیجیتالی و ارتباطات امری ضروری و لازم بنظر میرسد.


استراتژی فروشگاه جامع شکا
استراتژی فروشگاه جامع شکا
 


علیرغم اینکه ایجاد ارتباطات یکپارچه‌ بازاریابی مستلزم تلاش بسیار زیاد است، اما منافع بسیاری نیز بهمراه دارد. این شیوه میتواند مزایای رقابتی ایجاد کند و درحالی که پول، زمان و استرس کمتری صرف میکنید، فروش و سود را افزایش میدهید.این رابطه‌ی بازاریابی، با کاربران نوعی رابطه‌ی وفادارانه ایجاد میکند که میتواند توانایی حفظ کاربران برای یکعمر، مزیت رقابتی قدرتمندی باشد.


با این فعالیتها میتوان مطمئن بود که هزینه‌های مرتبط با بازاریابی کاهش چشمگیری خواهد کرد و قدرت بیشتری در ایجاد آگاهی از برند بوجود میآید. اینروش نتنها باعث جذب کاربران جدید شده بلکه ارتباط با کاربران سابق و وفادار را بیش از پیش محکمتر میکند. شرکتهای تولیدی بیش از پیش، نیازمند روشهای مؤثر برقراری ارتباط با کاربران هستند. با استفاده از یک برنامه بازاریابی یکپارچه، یک استراتژی بازاریابی یکپارچه ایجاد خواهد شد که مزایای متعددی را بهمراه خواهد داشت. نتنها فروش و سود بلکه وفاداری به برند را نیز افزایش خواهد داد.


فروش مستقیم محصولات به کمک فناوری دیجیتال

فروش مستقيم، بنوعی از بازاريابی گفته میشود كه محصولات و خدمات بطور مستقيم از طریق تولید‌کنندگان بکاربران ارائه میگردد و تولید‌کنندگان محصولات خود را از کارخانه بدرب منزل و یا محل کار کاربران ارسال مینمایند.


با توجه باینکه روند توزيع محصولات درايران معمولا بصورت‌ سنتی بوده و تعداد واسطه‌ها و دلالها با توجه بشرايط اقتصادی کشورمان رو‌به افزايش است و ايندو علت بسيار مهم باعث افزايش قيمت كالاهای مصرفی و حتی صنعتی و يا خدماتی میشود. فروش مستقيم اینترنتی محصولات بعنوان يكروش جايگزين كارآمد، تاثير بسزايی در كاهش قيمتها و رضايتمندی کاربران دارد.


آمارها نشان میدهند که کاربران دربازارهای جهانی بطور فزاینده‌ای گرایش بسمت فروش مستقیم پیدا کرده‌اند. تحقیقات نشان میدهد که کاربران تقریباً دو برابر بیشتر پول خود را در فروشگاه‌های اینترنتی خرده فروشی که از روش فروش مستقیم استفاده میکنند خرج میکنند.


اکثر تولیدکنندگان باین نتیجه رسیده‌اند که بهتر است با کاربران نهایی خود بدون واسطه و مستقیماً در ارتباط باشند؛ لذا تولیدکنندگان، تقریبا نیمی از مسیر را برای ارتباط مستقیم با کاربران نهایی خود، از طریق سایتها‌ی اینترنتی و گوشیهای هوشمند و شبکه‌های اجتماعی طی کرده‌اند. هزینه‌های مربوط بتولید، انبارداری و توزیع محصولات فیزیکی ممکن است برای فروشندگان بسیار زیاد تمام شود، مدیریت تولید و همچنین تحویل و توزیع محصولات موضوع مهمی در زمینه هزینه‌ها هستند.


بهرحال، فروش مستقیم از طریق اینترنت بکمک فناوری‌ دیجیتال بتولید‌کننده این اجازه را میدهد تا بدون درنظر گرفتن کانال سنتی خرده فروشی موجب کاهش هزینه‌های کلی و دریافت منافع بیشتری شود. بنابراین کلیه فعالیتهایی که در این زمینه انجام میشود با هدف رضایتمندی کاربران و تشویق مجدد آنها بخرید میباشد، در این میان کاربران امتیازاتی همچون دریافت هدیه، تخفیفها و اعتبار در هنگام خرید محصولات تولید‌کنندگان برخوردار میشوند.


تمامی افرادی که از طریق اینترنت و پست محصولات مورد نیازشان را سفارش داده و دریافت میکنند اذعان دارند اینروش خرید بسیار راحت و آسان میباشد و اضطراب خرید حضوری را نیز از بین میبرد، علاوه بر تمام مسائلی که مطرح شد روش‌ فروش مستقیم کاربران را با سبک نوینی از زندگی آشنا میسازد و برای آنها حق انتخابهای بیشتری برای بررسی محصولات گوناگون تولید‌کنندگان قائل میشود.


استراتژی فناوری دیجیتالی شکا

هدف از ایجاد  فروشگاه جامع اینترنتی شکا  eshoka که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته‌بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها بکلیه کاربران این وبسایت میباشد.


 استراتژی این مرکز بر مبنای فناوری دیجیتال بر سه اصل بنا نهاده شده است که عبارتند از:

- سایت دایرکتوری جامع اینترنتی

- بازاریابی یکپارچه اینترنتی

- فروش مستقیم اینترنتی


سایت تخصصی شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران، عسل ایرانی

سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وبسایت خود متمرکز کند. برای اینکار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را بکار گرفته‌ است.


فروشگاه جامع اینترنتی شکا نمایشگاه دائمی محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است

از تولید‌کنندگان محترم ایرانی که در حوزه فعالیت اینمرکز قرار دارند دعوت مینماید که از وبسایت این مرکز دیدن نمایند و در جمع مدیران تولیدی کشور حضور داشته و اینحرکت سالم و مفید را پشتیبانی نمایند.


شکا یک سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌‌های شیرینی‌های سنتی، چای ارگانیک، زعفران، عسل طبیعی و ارگانیک، فرآورده‌های کنجدی و خرمایی، محصولات گیاهی و بدون‌قند یا رژیمی ایرانی بصورت تخصصی در جهت خرید مستقیم کاربران فعالیت میکند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی همچنین آشنایی کاربران از تولیدات و محصولات ایرانی است.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را صمیمانه ارج نهاده و به‌آن بعنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد مینگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی ما و نظرات شما یاریگر ما در ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات است از اینرو مشتاقانه منتظر ارسال ایده‌ها، پیشنهادات شما  هستیم.

شکا این افتخار را دارد که خدمتگذار مدیران شرکت‌ها و تولیدی‌های ایرانی باشد 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .