شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم در پی ایجاد روابط مستقیم و بی واسطه تولید‌ کنندگان با کاربران می باشد، این روش مزایای بسیار زیادی برای تولید‌کنندگان در بر دارد...


کسب و کار اینترنتی یک ضرورت در دنیای امروز است و یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و هم اهمیت بخشیدن به دنیای کسب و کار اینترنتی است برای بالا بردن ظرفیت تولید و اشتغال در دوران رکود، توجه به کسب و کارهای اینترنتی و ایجاد امکانات مناسب خدمات نوین فناوری دیجیتالی برای استفاده تولید‌کنندگان و کاربران بسیار مهم است و می‌تواند اتفاق‌های خوبی را در زمینه تولید و اشتغال فراهم نماید.


دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم
دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم
 


در دورانی که ما زندگی می‌کنیم ، تولید‌کنندگان بایستی خود را با تغییرات معنی‌دار به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات تولید‌کنندگان امروزی در ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال، عدم برنامه‌ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی می‌‌‌باشد. برنامه‌ریزی ارتباطات بازاریابی، فرآیند مدیریتی است که به ایجاد و حفظ تعادل منطقی ما‌بین اهداف ارتباطی بازاریابی، منابع و موقعیت‌‌های در حال تغییر بازار می‌پردازد و هدف آن ایجاد یا تغییر اثر بخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی بازاریابی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی می‌باشد تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نگردد، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم‌گیری به خرید محصولات تولید‌کنندگان ترغیب نماید.


تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران تقریباً دو برابر بیشتر پول خود را در فروشگاه‌های اینترنتی خرده فروشی که از استراتژی یکپارچه سازی فروش مستقیم استفاده می‌کنند خرج می‌کنند. جالب اینجاست که این کاربران معمولاً وفاداری بیشتری دارند. برای فروشگاه‌های اینترنتی، بکارگیری استراتژی یکپارچه‌سازی بازاریابی و فروش مستقیم یعنی اجازه دادن به کاربران برای بهتر ارتباط گرفتن، به اشتراک گذاشتن، درگیر شدن و در نهایت تبدیل شدن به کاربر در تمامی شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های فروش.


بازاریابی یکپارچه  در پی ایجاد روابط مستقیم و بی‌واسطه تولید‌کنندگان با کاربران می‌باشد، زیرا بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند تصور می‌کنند هزینه پیدا کردن کاربران جدید پنج برابر حفظ کاربران ‌قدیمی می‌باشد، بنابراین کلیه فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود با هدف رضایت‌مندی کاربران و تشویق مجدد آنها به خرید می‌باشد، تولید‌کنندگان معتقدند هنگامی که کاربر جذب شد، می‌توانند سایر محصولات خود را به او معرفی نمایند و او از آن محصولات خریداری کند.


این روش مزایای بسیار زیادی برای تولید‌کنندگان در بر دارد. در این روش تولید‌کنندگان فرصت بسیار مناسبی برای معرفی و توضیح محصولات به کاربران خود دارند و می‌توانند به شیوه‌ای مناسب و هماهنگ با آنچه کاربران نیاز دارند به معرفی محصولات بپردازند. ارتباط هرچه نزدیک‌تر  و  صمیمی تر با کاربر موجب می‌شود که کسب و کار شما رونق خوبی داشته باشد.


بازاریابی یکپارچه  روشی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و یک رنگ برای کاربران برای تعامل با برند به کمک تبلیغات، ارتقاء فروش، بازاریابی یکپارچه ، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال است. به طوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند. وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع و متناسب، بهنگام و برنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند ، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند.


امروزه تمایلات کاربران متنوع شده است لذا کاربران تمایل دارند تا بر اساس خواسته‌های شخصی‌شان خدماتی را دریافت کنند. باید توجه داشت که کاربران در دنیای واقعی و مجازی پخش شده‌اند و دستیابی به آنها سخت شده است، بنابراین بازاریابی و تبلیغات باید به صورت یکپارچه  همزمان و هماهنگ صورت پذیرد. رشد بازاریابی یکپارچه بسیار سریع بوده و سود و مزایای بیشتری را برای تولید‌کنندگان تامین می‌کند.


انسانهای امروز، خواسته یا ناخواسته درمعرض تبلیغات فراوانی قراردارند. امروزه ارتباطات بازاریابی بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار و جهان بینی ما نیز تاثیر می‌گذارند. امروز با رشد، تَسَری و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین شناخت علمی تبلیغات و ارتباطات امری ضروری و لازم به نظر می‌رسد. لذا وجود یک سایت دایرکتوری (مرجع) برای تولید‌کنندگان ضروری بوده تا بتوانند بهتر دیده شوند و فعالیت‌ها، خدمات و محصولات‌شان را در معرض دید کاربران گذاشته و با تبلیغ مداوم برند و محصولات خود، فروش و ارزش کسب و کارشان را ارتقا دهند.


دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم
دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم
 


حتما برای شما هم پیش آمده است که دنبال منبع، مطلب و یا خدماتی در زمینه‌های خاصی در وب سایت و یا گوشی‌های همراه خود می گردید اما آدرس سایت‌ها و لینک‌های مربوط به آن را در دست ندارید. در نهایت با کلی جستجو شاید فقط بتوانید به معدود سایت‌هایی دست یابید. در نتیجه به این فکر می‌افتیم که ای‌ کاش سایتی وجود داشته باشد که منبعی از همه خواسته‌های شما به طور یکجا باشد. می‌توان با داشتن یک سایت دایرکتوری محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را در هر دسته و طبقه به طور یکجا در اختیار داشت و با آرامش مشاهده و انتخاب خود را در بین همه این تولید‌کنندگان و محصولات انجام داد. این امر باعث می‌شود با دست باز‌تری جستجو خود را انجام دهید.


فروشگاه جامع اینترنتی شکا | eshoka با ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال بصورت بهینه جهت معرفی تولید‌کنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی از اقصی نقاط ایران، تسهیل درفروش محصولات تولیدی در سراسر ایران و در بازارهای بین‌المللی و راهنمایی مناسب برای همه تولید‌کنندگان و کاربران ایرانی می‌باشد. این مرکز سعی نموده است برای بهتر دیده شدن محصولات تولید‌کنندگان تصاویر ارسالی را با جلوه‌های بصری و تصاویر باکیفیت جهت دهی نماید این مرکز فقط محل تبلیغات و فروش محصولات نیست بلکه در تلاش است با روش اقتصاد مقاومتی راهی برای حمایت از تولید ملی و افزایش بهره‌وری و گذر از بحرانها ایجاد نماید. و سر لوحه خدمت رسانی خود قرار دهد.


رسیدن به یک سایت دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز که شامل شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی است قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته‌بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت می‌باشد. با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید‌کنندگان به همراه خواهد داشت و نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد. یک استراتژی جامع برای محصولات تولید‌کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید‌کنندگان ایرانی را نمایان می‌کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید‌‌کنندگان فعال در این حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان می‌باشد.


این فروشگاه محصولات تازه و با کیفیت تولید‌کنندگان را مستقیماً از مراکز تولیدی‌ها و شرکت‌ها بر سر میز کاربران خود می‌آورد. آنها می توانند کاربران اصلی و همچنین کاربران بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند و محصولات خود را مطابق با آنها تولید نمایند و به تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند. تولید‌کنندگان می‌توانند از این روش برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود استفاده کنند. به این ترتیب از میزان سوداگری و دلالی کاسته می‌شود و هزینه‌های حمل و نقل نیز کاهش می‌یابد.


این مرکز سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ایم.

 

 ما فقط تولیدات ایرانی به شما عرضه می کنیم 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .