فروش محصولات شکا پک که در وب‌سایت فروشگاه ایجاد شده است که محصولات تولیدکنندگان را به صورت پکیج به کاربران ارائه می‌نماید و در صورتی که کاربری ...


معمولا خرده فروشی به معنای فروش کالا به کاربران نهایی، نه برای فروش مجدد،‌ بلکه برای استفاده و مصرف توسط کاربر است که شامل فروش مستقیم از یک نقطه‌ی خرید به یک‌کاربر است که قصد استفاده از محصول را دارد. این نوع فروش فارغ از هزینه‌های اضافی است که یک تولید‌کننده سنتی درگیر آن است و معمولا قیمت آن از قیمت خرده‌فروشی معمول پایین‌تر است.

روش‌های افزایش فروش اینترنتی
روش‌های افزایش فروش اینترنتی
 


تولیدکنندگان باید بدانند که محصولشان چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. این یعنی تولیدکنندگان مستقیماً و نه از طریق‌ دلالان که با کاربرانشان صحبت می‌کنند. چنین افرادی در مقابل موارد مورد‌علاقه کاربران و یا بهبودهایی که می‌توان ایجاد کرد سرتا پا گوش هستند. این مکالمات زنگ‌های هشدار زود هنگامی هستند که شما را از مشکلات کوچکی که ممکن است در طول مسیر به مشکلات بزرگتری تبدیل شوند آگاه می‌کنند.


از طرف دیگر، با خرید مستقیم کاربران و با داشتن ارتباطی دائمی که از محصولات شما استفاده می‌کنند، درصورت وجود هرگونه مشکلی هشداری زود هنگام دریافت می‌کنید و جلوی دردسر را می‌گیرید. اگر هشداری دریافت کردید، بیشتر تحقیق می‌کنید و ریشه آن را در می‌یابید. در دوران تحریم و رکود اقتصادی بسیاری از تولیدکنندگان و کسب‌وکارها درگیر خرابی بازار می‌شوند. برای نجات از این وضعیت نیازمند هوشمندسازی سیستم فروش‌خود هستند. تولیدکنندگان می‌توانند با به‌کارگیری راهکارهایی، به‌افزایش فروش دست پیدا کنند.


تولیدکنندگان از طریق پیشنهادات ویژه و تخفیفات می‌توانند به‌آسانی کاربران جدید را به‌محصولات و برند خود جلب کنند. از طریق این پیشنهادات می‌توانید کاربران را علاقمند کنید و آن‌ها را به‌خرید از محصولات خود تشویق نمایید. این پیشنهادات باعث می‌شود که کاربران در انتخاب محصولات شما بیشتر توجه نشان دهند و احساس ارزش کنند. این امر در فروشگاه‌های آنلاین یک مزیت بزرگ به‌حساب می‌آید. بنابراین ارائه‌ی پیشنهادهای ویژه و مشوق‌هایی مانند تخفیف و ارسال‌ رایگان باعث می‌شود بازدیدکنندگان را به‌کاربران محصولات شما تبدیل کند. اما به‌شرطی که این تخفیفات را فقط به تعطیلات و مراسم‌خاص محدود نکنید.


این مرکز سعی دارد با‌ روش‌های مفید برای بهبود فروش محصولات تولیدکنندگان و حفظ کاربران در فروشگاه اینترنتی شُکا پیشنهاداتی را به‌تولیدکنندگان محترم ارائه نماید تا کاربران بتوانند از محصولات جدید و بروز شده تولیدکنندگان ایرانی خریداری کنند. بنابراین می‌توانیم با احترام کامل به‌کاربران خود اعلام کنیم و به‌آن‌ها اطمینان دهیم محصولات بروز شده‌ی تولیدکنندگان ایرانی را از این مرکز خریداری نمایند. علاوه براین می‌توانیم به آن‌ها پیشنهاد دهیم که به‌دلیل وفاداری آن‌ها به‌محصولات ایرانی درصورت خرید آنلاین به آن‌ها تخفیف خواهیم داد.


روش‌های افزایش فروش اینترنتی
روش‌های افزایش فروش اینترنتی
 


بنابراین براساس نقاط قوت، نقاط ضعف و متناسب با شرایط کسب‌وکارتان راهکارهای مناسبی را انتخاب کنید، آن‌ها را تا مرحله نتیجه‌گیری قطعی پیش ببرید تا در نهايت به‌فروشی بالا و سودمند برسيد و هر روز با دست‌آوردهایی جدید، در مسیر پیشرفت حرکت کنید. هریک از نکات ذیل می‌تواند بسیار به‌شما در جذب کاربر کمک کند:


داشتن حمل‌ونقل رایگان

کلید موفقیت بسیاری از فروشگاه‌ها اینترنتی داشتن حمل‌ونقل رایگان می‌باشد. همه روزه تعداد قابل توجهی از خریدهای اینترنتی به‌دلیل هزینه حمل‌ونقل بالا لغو می‌شود. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی هزینه حمل‌ونقل را برای حداقل خرید با قیمت مشخص را رایگان می‌کنند. این یک راه فوق‌العاده برای متقاعد کردن کاربران به‌خرید بیشتر می‌باشد که دور از انتظار کاربران می‌باشد و فقط به این دلیل که دیگر هزینه حمل‌و نقل را پرداخت نمی‌کنند. در نتیجه با این ترفند نه‌تنها شما کاربران را قدردان خود می‌کنید بلکه میزان فروش خود را هم افزایش می‌دهید.


 فروش محصولات به‌صورت پکیج

اگر بخواهیم که محصولات را به‌صورت تکی و جدا جدا به‌فروشیم فرآیند فروش بسیار زمان بر خواهد بود هزینه‌های ارسال برای کاربران صرفه اقتصادی در برندارد و حتی ممکن است کاربران از خرید محصول منصرف گردنند. در نتیجه می‌توان به‌جای فروش یک محصول، چند محصول را به‌صورت دسته‌بندی شده و بسته‌ای (پکیج) درنظر گرفته و به‌فروش برسانند که تولید‌کنندگان می‌توانند در این امر پیش‌قدم‌ شده و از این طرح به‌نحو احسنت استفاده نموده و به‌افزایش فروش محصولات خود کمک کنند.


به‌عنوان مثال، فروش محصولات شُکاپَک که در فروشگاه اینترنتی ایجاد شده است که محصولات تولیدکنندگان را به‌صورت پکیج به کاربران ارائه می‌نماید ودر صورتی که کاربری خواهان تمام بسته نبود می‌توان آن‌ها را به‌‌صورت دلخواه از طریق شُکاتَک انتخاب نماید.


 فروش محصولات به‌صورت درصدی

متداولترین روشی که در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین داخلی و حتی خارج از کشور از آن استفاده می‌کنند، تخفیف درصدی است. تخفیف ممکن است درصدی کمی از قیمت باشد (مثلا ۵٪ یا ۱۰٪) یا ممکن است درصد زیادی از قیمت کالا (مثلا ۵۰٪) باشد که برای جذب کاربر و ترغیب وی به‌خرید استفاده می‌شود.


 فروش محصولات به‌صورت مبلغی

این نوع فروش، به‌این‌صورت است که مبلغی را به‌عنوان اعتبار به کاربران ارایه می‌کنند. برای مثال شما پیشنهادی دریافت می‌کنید که اگر تا سقف مبلغ x تومان خرید کنید، x تومان آن را پرداخت نمی‌کنید. از لحاظ روان‌شناختی، کاربر فکر می‌کند درچنین حالتهایی اگر خرید نکند، مبلغی که متعلق بوی است، از جیبش رفته است! شاید به‌توان مثال بالا را با یک تخفیف ۳۰٪ مقایسه نمود، ولی جالب است بدانید برخی مطالعات نشان می‌دهد در کمپین‌های مشابه، عملکرد تخفیف مبلغی بهتر از تخفیف‌های درصدی بوده است و این موفقیت ریشه در روان‌شناسی کاربر دارد.


 فروش محصولات به‌صورت هدیه رایگان

ارسال یک هدیه رایگان به‌کاربران در کنار خرید وی می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. برخی هدیه‌ها می‌توانند محصول مکمل باشند و برخی دیگر می‌توانند ارزش دیگری برای کاربر ایجاد کنند. تولیدکننده می‌تواند از هدیه‌رایگان برای خشنودی و رضایت کاربران، سهم خرید از هر کاربر را افزایش دهد. تولیدکنندگان باید به‌خاطر داشته باشند افزایش سود همیشه با افزایش فروش و درآمد اتفاق نمی‌افتد و در برخی شرایط شما باید هزینه‌ها را کاهش دهید تا سود افزایش یابد.


 فروش محصولات با تخفیف هفتگی، ماهیانه، فصلی

مشابه روش‌های فروش سنتی که اهداف فروش هفتگی، ماهیانه و فصلی دارند، می‌توان از همان روش‌ها در فضای فروشگاه‌های اینترنتی نیز استفاده کرد. مثلا تخفیف در مناسبت‌ها و اعیاد و آخر ماه برای رسیدن به‌هدف فروش ماهیانه و افزایش تعداد کاربران می‌تواند مورد استفاده قرارگیرد می‌تواند ارایه شود. تولیدکنندگان باید برای مناسبت‌های خاص برنامه داشته باشند.


فروش محصولات به‌صورت کارت هدیه (کوپن تخفیف)

کارت هدیه الکترونیکی مشابه کارت‌های هدیه فیزیکی می‌توانند کاربران را برای خرید از شما ترغیب کنند. کارت‌های هدیه که در فضای آنلاین گاهی به‌آن کوپن‌تخفیف هم گفته می‌شود معمولا در بازده زمانی خاصی قابل استفاده هستند و دلیل آن رسیدن باهداف افزایش فروش تعیین شده در بازده زمانی معین است. کارت‌های هدیه می‌توانند یک‌بار مصرف باشند، یا اینکه برای هر کاربر قابل شارژ باشد.


فروش محصولات به‌صورت تصاویر واضح و جذاب

هدف از تصاویر واضح محصولات دیده‌شدن نوع بسته‌بندی و کیفیت محصولات تولیدکنندگان را برای کاربران جذاب و زیبا نشان می‌دهد بنابراین هرچه خلاقانه‌تر باشند، مؤثرتر واقع می‌شوند. تولیدکنندگان سعی کنند ایده‌های جدیدی را در تصاویر محصولات خود به‌کار گیرند و به‌همین واسطه فروش خود را افزایش دهند. در فضای رقابتی فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی هر روز شاهد تخفیف‌های متعدد هستیم. سوال اینجاست که آیا بدون پیشنهاد تخفیف نمی‌توان رقابت کرد؟ قطعا ارائه پیشنهاد و تخفیف برای جذب کاربران لازم است ولی باید در زمان درست و با‌روش مناسب صورت پذیرد.


ارتباطات بین تولیدکنندگان و کاربران نقش اصلی در شکل‌دهی هویت فکری سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا | eshoka را دارا می‌باشد. تمرکز بر نیازها و انتظارات تولیدکنندگان و کاربران، ارائه خدمات استاندارد در خدمت‌رسانی دیجیتالی و توسعه بازار دیجیتالی و استفاده از فناوری‌های نوین از جمله رویکردهای اقتصادی و مدیریتی و فرهنگی این مرکز می‌باشد.


بانک اطلاعاتی و فروشگاه اینترنتی شکا با ایجاد تغییر و تحول در وب‌سایت این مرکز، ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال به‌صورت بهینه جهت معرفی تولیدکنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی از اقصی نقاط ایران، تسهیل در فروش محصولات تولیدی درسراسر ایران و در بازارهای بین‌المللی، راهنمای مناسب برای همه کاربران وب‌سایت می‌باشد.


شُکا یک سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌‌های شیرینی‌های سنتی، چای ارگانیک، زعفران، عسل طبیعی و ارگانیک، فرآورده‌های کنجدی و خرمایی، محصولات گیاهی و بدون‌قند یا رژیمی ایرانی به‌صورت تخصصی در جهت خرید مستقیم کاربران فعالیت می‌کند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی همچنین آشنایی کاربران از تولیدات و محصولات ایرانی است.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را صمیمانه ارج نهاده و به آن به‌عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی ما و نظرات شما یاری‌گر ما در ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات است.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .