شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

فروش محصولات شکا پک که در وب‌سایت فروشگاه ایجاد شده است که محصولات تولیدکنندگان را به صورت پکیج به کاربران ارائه می‌نماید و در صورتی که کاربری ...


معمولا خرده فروشی بمعنای فروش کالا بکاربران نهایی، نه برای فروش مجدد،‌ بلکه برای استفاده و مصرف توسط کاربر است که شامل فروش مستقیم از یک نقطه‌ی خرید بیک کاربر است که قصد استفاده از محصول را دارد. این نوع فروش فارغ از هزینه‌های اضافی است که یک تولید‌کننده سنتی درگیر آن است و معمولا قیمت آن از قیمت خرده فروشی معمول پایینتر است.

روش‌های افزایش فروش اینترنتی
روش‌های افزایش فروش اینترنتی
 


تولیدکنندگان باید بدانند که محصولشان چه عملکردی از خود نشان میدهد. این یعنی تولیدکنندگان مستقیماً و نه از طریق‌ دلالان که با کاربرانشان صحبت میکنند. چنین افرادی در مقابل موارد مورد‌علاقه کاربران و یا بهبودهایی که میتوان ایجاد کرد سرتا پا گوش هستند. این مکالمات زنگهای هشدار زود هنگامی هستند که شما را از مشکلات کوچکی که ممکن است در طول مسیر بمشکلات بزرگتری تبدیل شوند آگاه میکنند.


از طرف دیگر، با خرید مستقیم کاربران و با داشتن ارتباطی دائمی که از محصولات شما استفاده میکنند، درصورت وجود هرگونه مشکلی هشداری زودهنگام دریافت میکنید و جلوی دردسر را میگیرید. اگر هشداری دریافت کردید، بیشتر تحقیق میکنید و ریشه آن را در مییابید. در دوران تحریم و رکود اقتصادی بسیاری از تولیدکنندگان و کسب و کارها درگیر خرابی بازار میشوند. برای نجات از این وضعیت نیازمند هوشمندسازی سیستم فروش خود هستند. تولیدکنندگان میتوانند با بکارگیری راهکارهایی، به‌افزایش فروش دست پیدا کنند.


تولیدکنندگان از طریق پیشنهادات ویژه و تخفیفات میتوانند بآسانی کاربران جدید را بمحصولات و برند خود جلب کنند. از طریق این پیشنهادات میتوانید کاربران را علاقمند کنید و آنها را به‌خرید از محصولات خود تشویق نمایید. این پیشنهادات باعث میشود که کاربران در انتخاب محصولات شما بیشتر توجه نشان دهند و احساس ارزش کنند. این امر در فروشگاه‌های آنلاین یک مزیت بزرگ بحساب میآید. بنابراین ارائه‌ی پیشنهادهای ویژه و مشوقهایی مانند تخفیف و ارسال رایگان باعث میشود بازدیدکنندگان را بکاربران محصولات شما تبدیل کند. اما بشرطی که این تخفیفات را فقط به تعطیلات و مراسم‌خاص محدود نکنید.


این مرکز سعی دارد با‌روشهای مفید برای بهبود فروش محصولات تولیدکنندگان و حفظ کاربران در سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا پیشنهاداتی را به‌تولیدکنندگان محترم ارائه نماید تا کاربران بتوانند از محصولات جدید و بروز شده تولیدکنندگان ایرانی خریداری کنند. بنابراین میتوانیم با احترام کامل بکاربران خود اعلام کنیم و به‌آنها اطمینان دهیم محصولات بروز شده‌ی تولیدکنندگان ایرانی را از این مرکز خریداری نمایند. علاوه براین میتوانیم بآنها پیشنهاد دهیم که بدلیل وفاداری آنها بمحصولات ایرانی درصورت خرید آنلاین به آنها تخفیف خواهیم داد.


روش‌های افزایش فروش اینترنتی
روش‌های افزایش فروش اینترنتی
 


بنابراین براساس نقاط قوت ، نقاط ضعف و متناسب با شرایط کسب و کارتان راهکارهای مناسبی را انتخاب کنید ، آنها را تا مرحله نتیجه‌گیری قطعی پیش ببرید تا در نهايت بفروشی بالا و سودمند برسيد و هر روز با دستاوردهایی جدید، در مسیر پیشرفت حرکت کنید. هر یک از نکات ذیل میتواند بسیار بشما در جذب کاربر کمک کند:


داشتن حمل و نقل رایگان:

کلید موفقیت بسیاری از فروشگاه‌ها اینترنتی داشتن حمل و نقل رایگان میباشد. همه روزه تعداد قابل توجهی از خریدهای اینترنتی بدلیل هزینه حمل و نقل بالا لغو میشود. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی هزینه حمل و نقل را برای حداقل خرید با قیمت مشخص را رایگان میکنند. این یک راه فوق‌العاده برای متقاعد کردن کاربران به‌خرید بیشتر میباشد که دوراز انتظار کاربران میباشد و فقط به این دلیل که دیگر هزینه حمل و نقل را پرداخت نمیکنند. در نتیجه با این ترفند نه تنها شما کاربران را قدردان خود میکنید بلکه میزان فروش خود را هم افزایش میدهید.


 فروش محصولات بصورت پکیج:

اگر بخواهیم که محصولات را بصورت تکی و جدا جدا بفروشیم فرآیند فروش بسیار زمان بر خواهد بود هزینه‌های ارسال برای کاربران صرفه اقتصادی در برندارد و حتی ممکن است کاربران از خرید محصول منصرف گردنند. در نتیجه میتوان بجای فروش یک محصول، چند محصول را بصورت دسته‌بندی شده و بسته‌ای بفروش رساند.که تولید‌کنندگان میتوانند در این امر پیشقدم‌ شده و از این طرح بنحو احسنت استفاده نموده و به افزایش فروش محصولات خود کمک کنند.


بعنوان مثال، فروش محصولات شکا پک که در وبسایت فروشگاه ایجاد شده است که محصولات تولیدکنندگان را بصورت پکیج بکاربران ارائه مینماید ودر صورتی که کاربری خواهان تمام بسته نبود میتوان آنها را بصورت دلخواه از طریق شکا تک انتخاب نماید.


 فروش محصولات بصورت درصدی:

متداولترین روشی که در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین داخلی و حتی خارج از کشور از آن استفاده میکنند، تخفیف درصدی است. تخفیف ممکن است درصدی کمی از قیمت باشد (مثلا ۵% یا ۱۰%) یا ممکن است درصد زیادی از قیمت کالا (مثلا ۵۰%) باشد. که برای جذب کاربر و ترغیب وی به‌خرید استفاده میشود.


 فروش محصولات بصورت مبلغی:

این نوع فروش، به‌این‌صورت است که مبلغی را بعنوان اعتبار بکاربران ارایه میکنند. برای مثال شما پیشنهادی دریافت میکنید که اگر تا سقف مبلغ x تومان خرید کنید، x تومان آن را پرداخت نمیکنید. از لحاظ روان‌شناختی، کاربر فکر میکند درچنین حالتهایی اگر خرید نکند، مبلغی که متعلق بوی است، از جیبش رفته است! شاید بتوان مثال بالا را با یک تخفیف سی درصد مقایسه نمود، ولی جالب است بدانید برخی مطالعات نشان میدهد در کمپینهای مشابه، عملکرد تخفیف مبلغی بهتر از تخفیفهای درصدی بوده است و این موفقیت ریشه در روانشناسی کاربر دارد.


 فروش محصولات بصورت هدیه رایگان:

ارسال یک هدیه رایگان به‌کاربران در کنار خرید وی میتواند مزایای متعددی داشته باشد. برخی هدیه‌ها میتوانند محصول مکمل باشند و برخی دیگر میتوانند ارزش دیگری برای کاربر ایجاد کنند. تولیدکننده میتواند از هدیه رایگان برای خشنودی و رضایت کاربران، سهم خرید از هر کاربر را افزایش دهد. تولیدکنندگان باید بخاطر داشته باشند افزایش سود همیشه با افزایش فروش و درآمد اتفاق نمیافتد و در برخی شرایط شما باید هزینه‌ها را کاهش دهید تا سود افزایش یابد.


 فروش محصولات با تخفیف هفتگی، ماهیانه، فصلی:

مشابه روشهای فروش سنتی که اهداف فروش هفتگی، ماهیانه و فصلی دارند، میتوان از همان روشها در فضای فروشگاه‌های اینترنتی نیز استفاده کرد. مثلا تخفیف در مناسبتها و اعیاد و آخر ماه برای رسیدن بهدف فروش ماهیانه و افزایش تعداد کاربران میتواند مورد استفاده قرار گیرد میتواند ارایه شود. تولیدکنندگان باید برای مناسبتهای خاص برنامه داشته باشند.


فروش محصولات بصورت کارت هدیه (کوپن تخفیف):

کارت هدیه الکترونیکی مشابه کارتهای هدیه فیزیکی میتوانند کاربران را برای خرید از شما ترغیب کنند. کارتهای هدیه که در فضای آنلاین گاهی به‌آن کوپن تخفیف هم گفته میشود معمولا در بازده زمانی خاصی قابل استفاده هستند و دلیل آن رسیدن باهداف افزایش فروش تعیین شده در بازده زمانی معین است. کارتهای هدیه میتوانند یکبار مصرف باشند، یا اینکه برای هر کاربر قابل شارژ باشد.


فروش محصولات بصورت تصاویر واضح و جذاب:

هدف از تصاویر واضح محصولات دیده‌شدن نوع بسته‌بندی و کیفیت محصولات تولیدکنندگان را برای کاربران جذاب و زیبا نشان میدهد بنابراین هرچه خلاقانه‌تر باشند، موثر تر واقع میشوند. تولیدکنندگان سعی کنند ایده‌های جدیدی را در تصاویر محصولات خود بکار گیرند و بهمین واسطه فروش خود را افزایش دهند. در فضای رقابتی فروشگاه‌ها و کسب‌و‌کارهای اینترنتی هر روز شاهد تخفیفهای متعدد هستیم. سوال اینجاست که آیا بدون پیشنهاد تخفیف نمیتوان رقابت کرد؟ قطعا ارائه پیشنهاد و تخفیف برای جذب کاربران لازم است ولی باید در زمان درست و با‌روش مناسب صورت پذیرد.


ارتباطات بین تولیدکنندگان و کاربران نقش اصلی در شکل‌دهی هویت فکری فروشگاه جامع اینترنتی شکا | eshoka را دارا میباشد. تمرکز بر نیازها و انتظارات تولیدکنندگان و کاربران، ارائه خدمات استاندارد در خدمت‌رسانی دیجیتالی و توسعه بازاردیجیتالی و استفاده از فناوریهای نوین از جمله رویکردهای اقتصادی و مدیریتی و فرهنگی این مرکز میباشد.


سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا با ایجاد تغییر و تحول در وبسایت این مرکز، ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال بصورت بهینه جهت معرفی تولیدکنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی از اقصی نقاط ایران، تسهیل در فروش محصولات تولیدی درسراسر ایران و در بازارهای بین‌المللی، راهنمای مناسب برای همه کاربران وبسایت میباشد.


شکا یک سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌‌های شیرینیهای سنتی، چای ارگانیک، زعفران، عسل طبیعی و ارگانیک، فرآورده‌های کنجدی و خرمایی، محصولات گیاهی و بدون‌قند یا رژیمی ایرانی بصورت تخصصی در جهت خرید مستقیم کاربران فعالیت میکند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی همچنین آشنایی کاربران از تولیدات و محصولات ایرانی است.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را صمیمانه ارج نهاده و به آن بعنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد مینگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی ما و نظرات شما یاریگر ما در ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات است از اینرو مشتاقانه منتظر ارسال ایده‌ها، پیشنهادات شما هستیم.

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .