ایده بازاریابی و فروش کم هزینه برای محصولات سنتی
توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولیدکنندگان را افزایش میدهد. همچنین به شفاف سازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیتها کمک کرده است...
شیوع ویروس کرونا را باید بزرگترین بحران حداقل ۱۰ سال اخیر تلقی نمود. این موضوع باعث شده است تا اکثر تولیدکنندگان و کسب و کارها محصولات سنتی با کاهش شدید تعداد کاربر و مشکلات شدید مالی مواجه شوند بههر ترتیب نکتهای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان مواجهه با یک بحران، مدیریت بودجه امری بسیار مهم بوده و لازم است تا در این زمینه کاملا هوشیار باشید.

در این رابطه نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بهصورت دقیق نمیتوان زمان خارج شدن از یک بحران را پیشبینی نمود. اگرچه ممکن است تصور کنید که در شرایط بحرانی دیگر نیازی بهاقدامات بازاریابی نبوده و بهتر است که آنها را برای مدتی بهصورت کاملا متوقف کرد، با این حال فراموش نکنید که بازاریابی قلب تپنده یک شرکت تولیدی محسوب شده و متوقف کردن آن بهمعنای پایان کار شما خواهد بود. بههمین خاطر ضروری است تا در این رابطه همچنان فعال باقی بمانید.
بازاریابی دیجیتالی
بدون تردید دیگر کمتر تولیدکنندهای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بروز بیشتر در پلتفرمهای آنلاین مورد استفاده قرارمیگیرند، با این حساب هر تولیدکنندهای باید بهخوبی با بازاریابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد.
از طریق فعالیت درست در بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات سنتی آنها و ترغیب کاربران بهمشاهده و انتخاب محصولات و درنهایت خرید فراهم خواهد شد.
توسعه فناوری دیجیتال رشد خدمات و محصولات تولیدکنندگان سنتی
توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولیدکنندگان سنتی را افزایش میدهد. این کار بهشفافسازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیتهای موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینهها و فسادهای مالی را کاهش میدهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات سنتی بصورت مستقیم، ارائه خدمات بهتر، پرشتابتر و دقیقتر به کاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکانپذیر نیست.
تولید محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم تولیدکنندگان در کسب و کارهای سنتی مختلف محسوب میشود. هر چقدر توانایی تولیدکنندگان برای تولید محصولات سنتی بالا باشد، بازهم بدون بازاریابی مناسب امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران وجود نخواهد داشت. بازاریابی برای محصولات سنتی ایرانی شاید در نگاه نخست ساده بهنظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات سنتی مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولیدکنندگان سنتی محسوب میشود.
حضور فعال در بانک اطلاعات تولیدکنندگان سنتی
اگرچه در حالت عادی، یکی از بهترین اقدامات شما این است که سایت شخص شرکت را راهاندازی نموده و خود در زمینه تولید انواع محتوا فعالیت داشته باشید، با این حال در راستای کاهش هزینههای میتوانید این امر را بهسامانه بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا محول کنید. در واقع شما میتوانید بهعنوان تولیدکننده در این سامانه ثبتنام کرده و با این اقدام بهصورت مستقیم، برند و محصولات خود را تبلیغ و بفروش رسانده و به کاربران خود ارسال نمایید.
کمپین برای تولیدکنندگان محصولات سنتی در سراسر ایران
شما تولیدکنندگان محترم محصولات سنتی در سراسر ایران میتوانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتتان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی استفاده نمایید. شما پس از ثبتنام در این سامانه، محصولات خود را بهصورت مستقیم از درب کارخانه به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای معرفی برند و محصولات سنتی خود در این سامانه اقدام مینمائید.
فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولیدکنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران بهصورت تخصصی و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی است.
چشماندازها زمانی نمایان میشوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آنها تولید کرده و اختصاص دهید. کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی درباره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان شُکا تحقیق کنید تا اطلاعاتی مفیدی را بدست آورید.
فروش مستقیم راهی برای کسبوکار و ارتقاء فروش محصولات و خدمات انحصاری به کاربران
شُکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا