چگونه هزینههای کسب و کار را کاهش دهید!
دیگر کمتر تولیدکننده ای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بروز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند...
در شرایط کنونی بسیاری از افراد یا شرکتها بهدورکاری روی آوردهاند و از طرفی هزینه راهاندازی وبسایت و پشتیبانی آن برای کسبوکارها و واحدهای تولیدی هم بهشدت بالا رفته است و بههمین جهت اقبال آنها بهفناوری نوین دیجیتالی از قبل بیشتر شده است.

در شرایط کنونی معضل اصلی تولیدکنندگان و کسبوکارهای کوچک و بزرگ، کاهش دادن هزینههای تولید، انبارداری، تبلیغات و...است. خصوصا کسبو کارهای سنتی که دیگر توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. بنابراین تمام تولیدکنندگان و کسب و کارهای سنتی که میخواهند وجههای حرفهای بهکسبوکار خود بدهند و بههر دلیلی امکان داشتن وبسایت شخصی و پشتیبانی از آن را ندارند، میتوانند از سامانه فروشگاهی و بانک اطلاعاتی برای تبلیغ و فروش محصولات خود استفاده نمایند. امکانات این سامانه بهگونهای طراحی شده است که در هر کجای ایران که باشید، بهکمک فناوری دیجیتال و یکپنل اختصاصی میتوانید از خدمات دیجیتالی این سامانه بهرهمند شوید.
با این شرایط بهترین گزینه برای کسبو کارها فروشمستقیم محصولات بهکمک فناوری دیجیتال است. فروش مستقیم با کمک فناوری دیجیتال بدوننیاز بهحضور فیزیکی و فضای فیزیکی میتواند تبلیغات و فروش محصولات تولیدکنندگان را مدیریت نماید.
با استفاده از این سامانه دیگر حتی نیازی بهاجاره مغازه و یا دفترکار در تهران و شهرستانها ندارید و بهصورت مستقیم محصولات خود را برای کاربرانتان از طریق پست ارسال میکند. بدین ترتیب دیگر نیازی بههزینه کردن برای اجاره و تجهیز یکمغازه و یا دفترکار وجود ندارد و صرفهجویی زیادی میکنید. با استفاده از اینسامانه میتوانید در هر ساعتی از شبانهروز و در هر کجای ایران که باشید، سفارش کاربرانتان را پاسخ دهید.
این سامانه تمام سفارشات محصولات شما را براساس دستورالعملی که از طریق سامانه مرکزی فروشگاه، مدیریت میشود بهشما گزارش سفارش آن را از طریق پیامک ارسال مینماید. با این سامانه، شما عملا از دست دلالان و واسطهها رهایی مییابید و از استخدام متخصص در زمینه فناوریهای نوین و هزینههای حقوق و دستمزد، اجاره مفازه یا دفترکار و خریداری تجهیزات دیجیتالی و اداری بینیاز میشوید.
تحولی جدید بهنفع تولیدکنندگان
تبدیل فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا بهیک سامانه چابک برای حل مسائل تولیدکنندگان در حوزه فناوریهای دیجیتال بدل گشته است. ظرفیتهایی که میتواند از دل فناوریهای نوین دیجیتال، بهترین فرصتها را برای آنها ایجاد کند، همکاران ما عزم خود را جزم کردهاند که در انجام اینمهم، نقش موثر و ملموس را بهعهده گیرند. البته فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای اجرایی کردن این ادعا فقط شعار نمی دهد بلکه برنامه ها و راهکارهای روشنی دارد که برای ایجاد این مهم کار خود را آغاز نموده است.
توانمندسازی، بازارسازی، بازاریابی و فروش محصولات ایرانی
رویکرد فروشگاه و بانک اطلاعاتی برای تحول کسب و کار تولیدکنندگان، توانمندسازی، مشارکت، بازارسازی و بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در حوزه فناوری دیجیتال و کارآمدسازی است و تمرکز این سامانه در ارتقاء کیفیت این فناوری و عملکردهای بهینه در تولید صورت گرفته است، کهنتیجه عینی و ملموس در زمینه حل این مسائل و پیگیری و رفع مشکلات تولیدکنندگان داشته باشد.
توانمندسازی، بهمعنای مشارکت معنادار و موثر تولیدکنندگان در همه فرآیندها، شفافسازی، ناظر بهایجاد شفافیت در اموری است که برای کاربرانشان حق و تکلیف ایجاد میکند، برای توانمندسازی تولیدکنندگان الزام داریم ابتدا ساماندهی فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان را در دستور کار قرار دهیم، همافزایی مشارکت تولیدکنندگان و آشنایی آنها با فناوری دیجیتال در این خصوص، ضرورت دارد.
لذا بهطور خلاصه باید گفت که این سامانه برای رسیدن بههدف خود که حل مسائل بازاریابی و فروش محصولات تولیدکنندگان است، ایجاد ساختارهای لازم و پیگیری ذائقه کاربران را اولویت کاری خود قرار داده و برای رسیدن بهاین هدف، معتقد بهآشنایی کلیه تولیدکنندگان با رویکرد جدید بهفناوری دیجیتال است. بههمین دلیل، این سامانه با همفکری و همراهی همه تولیدکنندگان محصولات سنتی، «فناوری دیجیتال» را برای «تحول جدید بهنفع تولیدکنندگان» در دستورکار خود قرار داده است.
فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان اعتقاد دارد بهمنظور جهش تولید، رونق کسبو کار و ایجاد اشتغال باید اولاً موانع تولید، را با توانمندسازی تولیدکنندگان در زمینه فناوری دیجیتال و بازاریابی و فروش محصولات ایرانی که بسیار مهم است، از طریق ایجاد بانک اطلاعات تولیدکنندگان را در دستور کار قرار دهند.
خدمتی جدید در بازاریابی محصولات سنتی ایرانی
بدون تردید دیگر کمتر تولیدکنندهای بدون استفاده از فناوری دیجیتال توانایی رقابت با دیگران را دارد. همچنین الگوهای مختلف بازاریابی نیز روز بروز بیشتردر پلتفرمهای آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند، با این حساب هر تولیدکنندهای باید بهخوبی با بازاریابی و فروش محصولات بهصورت دیجیتالی آشنایی داشته باشد. از طریق فعالیت درست در بازاریابی و فروش محصولات بهصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها و ترغیب کاربران بهمشاهده و انتخاب محصولات و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.
توسعه فناوری دیجیتال، رشد خدمات و محصولات تولیدکنندگان را افزایش میدهد. اینکار بهشفافسازی درآمدها و بالا رفتن کارایی ظرفیتهای موجود کشور کمک کرده است. این موضوع هزینهها و فسادهای مالی را کاهش میدهد. هدف از توسعه فناوری دیجیتال بازاریابی و فروش محصولات، ارائه خدمات بهتر، پرشتابتر و دقیقتر بهکاربران است. در این زمان ادامه فعالیت در دنیای کسب و کار بدون هماهنگی با تغییرات جدید در بازاریابی و فروش دیجیتالی امکان پذیر نیست.
تولید محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم تولیدکنندگان در کسبو کارهای مختلف محسوب میشود. هر چقدر توانایی تولیدکنندگان برای تولید محصولات بالا باشد، بازهم بدون بازاریابی مناسب امکان تاثیرگذاری بر روی کاربران وجود نخواهد داشت. بازاریابی برای محصولات ایرانی شاید در نگاه نخست ساده بهنظر برسد، اما عدم آشنایی کاربران با تولیدکنندگان و محصولات آنها مانع بزرگی در مسیر تاثیرگذاری بر روی برند تولیدکنندگان محسوب میشود.
بسیاری از تولیدکنندگان بیش از هر زمان دیگری نیاز بهبازاریابی برای محصولاتشان را احساس میکنند. فروشگاه و بانک اطلاعات تولیدکنندگان محصولات سنتی شُکا بهمنظور فراهم نمودن زمینه بازاریابی محصولات سنتی ایرانی در سرتاسر ایران راهکارهای مناسبی را برای تولیدکنندگان با فناوریهای نوین دیجیتال ارائه داده است.
تولیدکنندگان محصولات سنتی میتوانند از این پس برای بازاریابی و فروش محصولاتشان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولیدکنندگان استفاده نمایند. از راهکارهای رایگان و بدوننیاز بهپرداخت هزینه برای یافتن کاربران در سامانه شُکا و ارائه محتوای بازاریابی بهکاربران.
کلیه تولیدکنندگانی که در زمینههای محصولات سنتی ایرانی فعالیت میکنند میتوانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولیدکنندگان استفاده نمائید و پس از ثبتنام در این سامانه محصولات خود را بهصورت مستقم و سفارش پستی به کاربران خود ارسال نمایند. همچنین تولیدکنندگانی که مایل بهاستفاده ازخدمات فروشگاه شُکا نمیباشند میتوانند پس از ثبتنام در بانک اطلاعات تولیدکنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در اینسامانه اقدام نمایند جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدیدترین خبرها مطلع گردید.
فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای نوین
شُکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا