شکا

تفاوت اصلی کاربران امروزی با نسل قبلی دسترسی آنها به ‌حجم وسیعی از اطلاعات، جلب‌ نظر آنها و ترغیب‌شان به ‌سوی خرید محصولات خواهد بود...


استفاده از تکنیک‌های برتر فناوری‌های دیجیتال در دنیای کنونی برای تولید‌کنندگان و شرکت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر در مورد صنعت خرده‌فروشی آنلاین اهمیت دوچندان دارد. نقش فناوری‌های نوین در بهبود کیفیت بازاریابی دیجیتال انکارناپذیر است. تولید‌کنندگان کوچک و بزرگ به‌طور مداوم نیازمند استفاده از چنین فناوری‌هایی برای حضور مداوم در بازار داخلی و خارجی کسب‌و‌کار هستند. تولید‌کنندگان مختلف به‌منظور جلب‌نظر کاربران خود باید از آخرین فناوری‌های موجود در عرصه فناوری‌های دیجیتال استفاده کنند.

بانک اطلاعات تولید‌کنندگان، تکنیک‌ برتر فناوری‌ دیجیتال
بانک اطلاعات تولید‌کنندگان، تکنیک‌ برتر فناوری‌ دیجیتال
 


۱- تولید‌کنندگان و ارتباط  نزدیک‌ و مستقیم با کاربران و بلعکس

امروزه کاربران انتظارات بسیار زیادی از تولید‌کنندگان، به‌ویژه تولید‌کنندگان اینترنتی که محصولات خود را به‌صورت مستقیم به‌کاربران خود ارسال می‌کنند دارند. تفاوت اصلی کاربران امروزی با نسل قبلی دسترسی آن‌ها به‌حجم وسیعی از اطلاعات است. بنابراین جلب‌نظر آن‌ها و ترغیب‌شان به‌سوی خرید محصولات بسیار دشوار خواهد بود. یکی از مشکلات همیشگی تولید‌کنندگان در زمینه فروش اینترنتی محصولات نارضایتی کاربران از خریدشان در پی تفاوت میان انتظارات‌شان به‌ویژگی‌های واقعی محصول است. هرچه تولید‌کنندگان در زمینه کاهش این تفاوت عملکرد بهتری داشته باشند، توانایی ‌آن‌ها برای جلب نظر مساعد کاربران بیشتر خواهد شد.


۲- تبلیغات و اطلاع‌رسانی یکپارچه برای فروش بهتر

تولید‌کنندگان به‌منظور جلب نظر کاربران باید از آخرین فناوری‌های موجود در عرصه بازاریابی دیجیتال استفاده کنند. فقط در این صورت امکان فعالیت مناسب و هماهنگ با تغییرات روز فراهم خواهد شد. نکته مهم در خصوص توسعه بازاریابی دیجیتال نقش فناوری‌های نوین در این زمینه است. تولید‌کنندگان باید توجه کافی به‌نقش فناوری‌های نوین در تحول دنیای بازاریابی داشته باشند در غیر اینصورت با ادامه اتکا به‌تکنیک‌های بازاریابی سنتی در عمل شانس برای جلب نظر کاربران کاهش خواهد یافت.


۳- معرفی و آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و برند آنها

فناوری‌های دیجیتال در دو دهه اخیر به‌طور غیرقابل انکاری توسعه یافته‌اند. امروزه تجربه کاربران از برند اهمیت بسیار زیادی دارد. اغلب کاربران در زمینه تصمیم‌گیری برای خرید محصول مورد نظرشان به‌تجربه قبلی از تولید‌کنندگان توجه می‌کنند بنابراین هرچه توانایی در خلق تجربه‌ای مطلوب برای کاربران بیشتر باشد، شانس بیشتری برای فروش تولید‌کنندگان خواهد داشت. وقتی کاربران با گزینه‌های بسیار زیادی در زمینه انتخاب خرید مواجه هستند، علاقه بسیار زیادی به مشاهده ویژگی‌های هر محصول نشان خواهند داد. امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان به‌دلیل عدم آگاهی کاربران از ویژگی‌های محصولات‌شان هرگز به‌فروش دلخواه دست پیدا نمی‌کنند.


۴- بازارسازی، بازاریابی و فروش با فناوری دیجیتال

امروزه تولید‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری نیاز به‌فعالیت در سایت شخصی و سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی مختلف دارند.  اگر تولید‌کنندگان بر روی یک سایت و یا کانال ارتباطی صرف تمرکز کنند، به‌سرعت امکان جلب نظر کاربران را از دست خواهند داد. به‌این ترتیب تلاش برای جستجوی پلتفرم‌های تازه بازاریابی روز به‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تولید‌کنندگان موفق در این وضعیت باید سایت‌ها و کانال‌های ارتباط متعدد و مناسبی برای جلب نظر مخاطب هدف داشته باشند. این امر تا حدودی بستگی به موفقیت آن‌ها در زمینه شناخت دقیق سلیقه کاربران دارد. وقتی ما از سلیقه کاربران به‌صورت مناسب آگاهی داشته باشیم، امکان انتخاب برخی از کانال‌های ارتباطی مناسب را خواهیم داشت.


۵- سامانه ترویج محصولات ایرانی و سنتی همراه با فرهنگ‌سازی

ارزیابی وضعیت بازاریابی تولید‌کنندگان در دنیای دیجیتال همیشه اهمیت بالایی دارد. تولید‌کنندگان و شرکت‌ها باید نسبت به تاثیر سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه بازاریابی آگاهی دقیقی داشته باشند. بدون تردید تولید‌کنندگان همیشه امکان بازاریابی را ندارند. تولید‌کنندگان موفق در زمینه بازاریابی ماندگاری طولانی نامشان و برند‌شان در ذهن کاربران را مدنظر دارند. به‌این ترتیب تولید‌کنندگان در صورت دوری مقطعی از حوزه بازاریابی نیز همچنان حمایت کاربران را خواهند داشت.


۶- سامانه هماهنگ کننده در ارسال محصولات به‌صورت مستقیم

تکنولوژی باعث ساده‌تر شدن و افزایش سرعت انجام کارها شده است. برای مثال در گذشته تولید کنندگان و کاربران برای یک جا‌به‌جایی کوچک، به‌علت وسایل حمل‌ونقل ابتدایی خود، محکوم به‌صرف چندین روز بودند، با این‌حال اکنون رسیدن به‌حتی دورترین نقاط نیز طی چند ساعت امکان‌پذیر شده است. در زمینه کاری نیز بسیاری از تکنولوژی‌ها وجود دارد که می‏‌تواند کار تولیدکنندگان را ساده ساخته و یا حتی بخشی از نیاز وظایف آن‌ها را به‌صورت خودکار انجام دهد. تحت این شرایط عدم استفاده از فناوری دیجیتال یک اشتباه وحشتناک خواهد بود.


امروزه کاربران به‌طور مداوم در حال بمباران توسط اطلاعات یا محصولات تازه تولید‌کنندگان مختلف هستند. این امر گاهی اوقات موجب سردرگمی کاربران می‌شود. نکته مهم این ماجرا امکان دسترسی ساده آن‌ها به‌بانک اطلاعات تولید‌کنندگان و محصولات مختلف آن‌ها است.


به این ترتیب تولید‌کنندگان باید توجه فراوانی نسبت به وضعیت برندشان در دنیای آنلاین داشته باشند. اطمینان از دسترسی کاربران به‌اطلاعات مناسب درباره تولید‌کننده اهمیت بسیار زیادی دارد. در غیر اینصورت شانس برای فروش هرچه بیشتر محصولات کاهش شدید خواهد یافت. تهدید اصلی تولید‌کنندگان در زمینه بازاریابی امکان انتخاب پلتفرم نامناسب و اتلاف بودجه بازاریابی است بنابراین پیش از انجام بازاریابی باید نسبت به‌شناسایی دقیق وضعیت برندتان در دنیای آنلاین و همچنین سلیقه کاربران اقدام کنیم. این امر به‌شدت هزینه‌های بازاریابی را کاهش خواهد داد.


۷- بانک اطلاعات تولید‌کنندگان تجربه‌‌ای ارزشمند درتوانمندسازی با فناوری‌ دیجیتال

بانک اطلاعاتی با تجربه‌‌ای ارزشمند که در طی سال‌ها تحقیق و ممارست در فضای کسب‌وکارهای اینترنتی کسب کرده است، اقدام به‌ایجاد فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی در زمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده و با توجه به‌اینکه اکثر کسب‌وکارها که اقدام به تاسیس وب‌سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به‌علت‌های گوناگون رها کرده و ازادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.


۸- تحقق چشم انداز سامانه بانک اطلاعاتی (دایرکتوری)

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا در ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی گام برداریم.


 فقط با چند کلیک ساده می‌توانند تمام تولید‌کنندگانی که در سراسرایران محصولات مد نظر شما را می‌فروشند پیدا کنید. 


کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند می‌توانند از خدمات فروشگاهی و یا بانک اطلاعات تولید‌کنندگان استفاده نمائید و پس از ثبت‌نام در این سامانه محصولات خود را به‌صورت مستقیم و سفارش پستی به‌کاربران خود ارسال نموده و یا پس از ثبت‌نام در بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایند.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

شُکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی فروشگاه محصولات سنتی شُکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .