شکا

با استفاده از فناوری دیجیتال در فروشگاه ‌های اینترنتی می‌توانید، محصولات، برند و خدمات و مزیت‌ های آنها را برای کاربران بازگو کنید و ارتباطی دوستانه برقرار کنید...


هر کسی که کسب‌و‌کاری دارد و خدمات و محصولاتی به کاربران خود ارائه می‌دهد، به‌دنبال راهی برای افزایش فروش و بازاریابی بهتر محصولات خود است. جذب کاربر و ترغیب او به خرید از تولید‌کنندگان در میان هزاران رقیبی که وجود دارد و ایده‌های نو و خلاقانه‌ای که هر روز وارد بازار می‌شود، یقینا نیاز به تدبیر و برنامه‌ریزی درستی خواهد داشت.

راهکارهایی برای فروش بیشتر در مدت زمانی کمتر!
راهکارهایی برای فروش بیشتر در مدت زمانی کمتر!
 


اگر کسب‌وکار شما به‌صورت غیرحضوری و یا اینترنتی با کاربران در ارتباط است، باید بتوانید کانال‌های ارتباطی موثری را برای جلب رضایت کاربرانتان کشف کنید و آنها را به‌‌ خرید از محصولات خود تشویق کنید. نحوه فروش بیشتر محصولات معمولا، یعنی انتخاب تدابیر درست و اصولی برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران! معمولا فروش بیشتر در زمان کمتر به‌معنای موفقیت در استراتژی‌های جلب کاربران به‌هر نحوی است که تولیدی و یا شرکت شما پیش گرفته است.


اینکه شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و چه محصولات و یا خدماتی به‌کاربران خود ارائه می‌دهید، در نوع فروش و بازاریابی دیجیتالی شما تاثیر زیادی دارد؛ اما باید بدانید که معمولا راهکارهایی هستند که می‌توانند به‌شما برای فروش بیشتر در زمان کمتر کمک کنند و نتیجه مطلوب‌تری را برایتان به ارمغان بیاورد مثلا فروش محصولات بصورت مستقیم، لذا بازار فروش خودتان را شناسایی کنید و بدانید که چطور می‌توانید توجه کاربران را به‌سمت محصولات و برند خودتان جذب کنید و برای کاربرانتان منحصربفرد باشید.


۱- برای کاربران قدیمی خود همیشه ارزش قائل شوید

شاید همه تولید‌کنندگان و شرکت‌ها هر روز در فکر زیاد کردن کاربران و استدلال در نوع برخورد برای جذب کاربران جدید باشند، اما بهتر است بدانید در کنار همه اینها کاربران قدیمی شما باید حفظ شوند و اهمیت دادن به آنها باید به‌گونه‌ای باشد که همیشه احساس ارزش کنند و به‌عنوان کاربر شما باقی بمانند، پس بهتر است از کاربران قدیمی خودتان غافل نشوید!


۲- اعتماد کاربران را جلب کنید

شما زمانی می‌توانید به‌فروش بیشتر در زمان کمتر دست پیدا کنید که کاربران به‌شما و کار و برندتان اعتماد داشته باشد. بنابراین قبل از هر چیزی باید به هر طریقی که می‌توانید رابطه خوب و عمیقی با کاربران خود برقرار کنید و هر روز این رابطه را تقویت کنید.


امروزه یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی محصولات و برند و بازاریابی تولید‌کنندگان با فناوری دیجیتال، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین و الکترونیکی همچنین بانک اطلاعاتی تولیدکنندگان است. تا بتوانید از این راه برای کار خودتان تبلیغ کنید و کاربر جذب کنید. به‌جرات می‌توان گفت تبلیغ در بانک اطلاعاتی فروشگاهی یکی از منحصر بفرد‌ترین و البته تاثیرگذارترین گزینه‌های بازاریابی محسوب می‌شود.


با استفاده از فناوری دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید، محصولات، برند و خدمات و مزیت‌های آنها را برای کاربران بازگو کنید و ارتباطی دوستانه با آنها برقرار کنید؛ همچنین می‌توانید از طریق ایجاد تیزرهای تبلیغاتی و پست‌های جذاب و توضیحات مفید و کامل درباره محصولات، کاربران را به‌ خرید از محصولاتتان ترغیب کنید و از طرفی با داشتن صفحه فروشگاهی و پنل اختصاصی با تولید محتوای مؤثر برای فروش محصولات خود اقدام کنید.


در کنار جذب کاربر و بازاریابی دیجیتالی بسیاری از محصولات و خدمات خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین به‌فروش برسانید و از این ایده برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید. فراموش نکنید که باید برای کاربران آنلاین خود ارزش قائل شوید و صفحه و سایت اختصاصی، فروشگاه و اطلاعات خود در بانک اطلاعاتی را زود به زود بروز رسانی کنید و در آنها از محتوای با کیفیت و عکس‌ها و ویدیوهای جذاب استفاده کنید.


۳- برای خرید کاربران ایده‌های جذاب ارائه دهید

نحوه فروش بیشتر محصولات همیشه تنها به‌خود محصول و کیفیت آن مربوط نمی‌شود و گاهی تشویق کردن کاربران به خرید بیشتر از هر عامل دیگری منجر به فروش خواهد شد. به همین منظور برای فروش بیشتر در زمان کمتر می‌توانید از گزینه‌های ویژه برای شرایط مختلف فروش خود استفاده نموده و جوایز و کارت هدیه‌هایی را در نظر بگیرید و کاربران را به خرید کردن تشویق کنید.


در هنگام مناسبت‌ها بر روی محصولات و خدمات خود کاهش قیمت اعمال کنید و محصولات را با تخفیف و یا حراج بفروشید. در برخی از روزهای هفته یا ماه و سال به هر دلیلی تخفیف بدهید و یا حراج بزنید و یا جوایزی برای کاربران در نظر بگیرید، از میان خریداران خود قرعه‌کشی انجام دهید و به آنها جوایزی اهدا کنید.


در فروشگاه بر محصولاتتان ارسال رایگان داشته باشید و اینگونه از هر طریقی یک تشویق و انگیزه خوب برای کاربرانتان داشته باشید. در واقع بهترین ایده برای فروش بیشتر محصولات این است که گاهی باب میل کاربرانتان رفتار کنید و با کاهش قیمت و اهدای جوایز و قرعه‌کشی در آنها انگیزه خرید ایجاد کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. باید فکر کنید که می‌توانید در کسب و کار خودتان چه چیز منحصر بفردی به کاربر ارائه دهید که با رقبای دیگرتان متفاوت باشید.


۴- برای فروش بصورت پکیج  پاداش بدهید

باید بین کاربرانی که قصد خرید پکیج‌های محصولات شما را دارد با فردی که تنها یک عدد از محصولی را برمی‌دارد تمایز قائل شوید. برای اینکه کاربران را به خرید بیشتر تشویق کنید باید برای افرادی که بصورت پکیج یا مثلا از یک مقداری بیشتر خرید می‌کنند پاداش در نظر بگیرید و برای این کار می‌توانید مقداری از مبلغ را دوباره به حساب آنها بازگرداند.


در فروشگاه تخفیف جداگانه‌ای برای کاربرانتان در نظر بگیرید و یا کد تخفیفی به آنها بدهید که در خرید بعدی خود از آن استفاده کنند و یا حتی می‎توانید یک اشانتیون به آنها بدهید و کاری کنید که کاربر با حداکثر رضایت از صفحه اختصاصی فروشگاهی شما خارج شود و یقین داشته باشید دفعه بعد نیز حتما قبل از هر جای دیگری به‌سراغ شما خواهد آمد.


۵- همیشه مثبت باشید

زمانی که کاربر شما حس خوبی از خرید محصولات شما در بانک اطلاعات کسب کند، بار دیگر برای تجربه دوباره این حس مثبت به سراغتان خواهد آمد پس سعی کنید به هر طریقی چنین تجربه‌ای برای کاربرانتانن رقم بزنید.


۶- فراموش نکنید!

نحوه فروش بیشتر محصولات همیشه به نوع استراتژی که برای بازاریابی خود انتخاب می‌کنید، بستگی دارد؛ بهترین ایده برای فروش بیشتر محصولات این است که کاربر را به‌ خرید از محصولات خودتان بصورت پکیج بیشتر و بیشتر، در فروشگاه ترغیب کنید و راهکار مناسبی برای جلب اعتماد او پیدا کنید.


در بانک اطلاعاتی و فروشگاه اینترنتی شُکا با نحوه تبلیغات و فروش بیشتر محصولات به خوبی آشنا می‌شوید و قادر به ارتقای عملکرد خود در فروش و ایجاد فضای مثبت برای کاربران خواهید بود با این نوع فعالیت برای کاربرانتان خاطره‌ای مثبت در ذهن رقم می‌زنید که او را هربار به خرید مجدد از برند شما ترغیب می‌نمایید.


شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی درزمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به بانک اطلاعات تولیدکنندگان و فروشگاه محصولات سنتی شُکا مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .