شکا

آیا جدول مشخصات نیاز دارید؟ به محصولی بستگی دارد که می‌ خواهید بفروشید. می‌ توانید در جدول مشخصات به ابعاد و جنس و نوع آن و غیره بپردازید...


این اتفاق می‌تواند فروش تولید‌کنندگان را چندین برابر کند، کاربرانی که در دنیای وب سایت‌ها سرک می‌کشند، تقریبا هر روز یک محصول می‌بینند و توضیحات آن را می‌خوانند؛ حتی اگر قصد خرید محصولی را نداشته باشند. دنیای فناوری دیجیتال و کسب‌و‌کارهای آنلاین روی محصولات و خدمات بنا شده‌اند.

چگونه توضیحات محصول را بنویسیم؟
چگونه توضیحات محصول را بنویسیم؟
 


بعضی توضیحات محصول فاجعه ‌بارند. محتوایی به‌دردنخور دارند و اطلاعاتی مبهم و گنگ به کاربران می‌دهند. صدها سوال بی‌پاسخ در ذهن کاربران باقی می‌ماند. حالا یک سوال؛ به نظر شما چنین محصولی با چنین محتوایی بفروش می‌رسد؟


اما چرا تولید محتوای محصول مهم است؟

چون کاربرانی که قصد دارند چیزی را بخرند، اول در مورد آن اطلاعات کسب می‌کنند. کاربران دنیای وب معمولا حین خواندن محتوا آن را اسکن می‌کنند، اما حین خواندن توضیحات محصول تمام هوش و حواس‌شان را جمع می‌کنند. کاربران شاید این متن محصول را چندبار هم بخوانند چون قرار است بابت آن پول بپردازند. از طرفی این توضیحات بخش مهمی از فروش و بازاریابی محتوا هستند. تمام تلاش‌های تولید‌کنندگان به این مرحله‌‌ حساس بستگی دارد.


دو نوع توضیح محصول داریم‌

شما برای هر محصول در سیستم‌های فروش آنلاین دو نوع توضیح می‌نویسید؛ توضیحی که در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو دیده می‌شود و برای بهبود رتبه و بالا بردن نرخ کلیک و صفحه توضیحات محصول برای فروش بیشتر. هر دو در رنکینگ و رتبه‌بندی مهم هستند، اما نوشتن فقط برای گرفتن رتبه در گوگل، فروش شما را نابود می‌کند و برعکس. باید تعادل را حفظ کنید.


صفحه توضیحات محصول

همان چیزی که به آن شرح محصول می‌گویند؛ همان کادری که زیر محصولات درج می‌شود و همان چیزی که مردم می‌خوانند و تصمیم می‌گیرند که محصول شما را بخرند یا نه. آنها دنبال دو چیز هستند؛ ارزش محصول و قابلیت‌ها. اگر تجربه‌‌ کاربری صفحه‌تان مناسب و محصول شما هم خوب است، یک توضیح عالی قابلیت‌های محصول را به‌درستی بیان می‌کند و به محصول شما ارزش می‌بخشد. اینجاست که کاربران روی دکمه‌‌ خرید کلیک می‌کنند.


هر صفحه‌ای ۳ بخش اصلی دارد؛ عنوان بالای صفحه، شرح محصول و نکات کلیدی. چیزهای دیگری هم در این صفحه وجود دارند. عکس‌ها، قیمت، جدول، لینک به دسته‌بندی محصولات و بخش های دیگری که بسته به نوع محصول و نوع صفحه متفاوت است. عنوان باید کوتاه باشد، اما نه خیلی زیاد. همین تعداد کلمه بسیار ایده‌آل است. عنوان بسیار طولانی حتی مخاطب را هم فراری می‌دهد. پس واضح و شفاف فقط نوع و نام و مدل محصول را بیان کنید.


به نتایج برجسته محصول اشاره کنید‌

هر محصولی یک ویژگی یا مزیت ویژه دارد که آن را نسبت به بقیه متمایز می‌کند؛ یک چیز ارزشمند که نقطه‌‌ تمایز آن با سایر محصولات مشابه است. یا مزیت ویژه‌‌ فروش هر محصول، چیزی که محصول را نسبت به رقبا خاص‌تر می‌کند. شک نکنید. هر محصولی یک مزیت خاص دارد. فقط باید بگردید و پیدا کنید.


ویژگی‌های ظاهری مهم محصول را به زبان ساده بنویسید‌

سراغ قابلیت‌هایی بروید که در کاتالوگ محصول به آن‌ها اشاره شده است.


جدول مشخصات و بسته‌بندی محصول

آیا جدول مشخصات نیاز دارید؟ به محصولی بستگی دارد که می‌خواهید بفروشید. می‌توانید در جدول مشخصات به ابعاد و جنس و نوع آن و… بپردازید. اگر محصول شما تخفیف دارد، بنویسید. همه عاشق تخفیف هستند. اگر ارسال رایگان دارید، می‌توانید بنویسید. این متن معمولا کوتاه است. کمتر از ۲۰۰ کاراکتر باید بنویسید و سعی کنید بیشترین فایده را از این فضای کم ببرید.


توانمند‌سازی در زمینه فناوری‌های نوین

شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی درزمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

با توجه به اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را بعلت نداشتن متخصص دراین حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آنها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا ازادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.


امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز شُکا در ایجاد یک بانک اطلاعات کامل و جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به فروشگاه محصولات سنتی شُکا مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

 

 فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .