شکا

همواره توجه داشته باشید که سرمایه ‌گذاری با هزینه ‌کردن متفاوت است. برای دستیابی به ‌موفقیت بیشتر، سنجیده و حرفه‌ ای سرمایه‌ گذاری کنید...


فروشگاه محصولات سنتی شُکا سعی و تلاش نموده است تا تمام امکانات مد‌نظر تولید‌کنندگان را فراهم نماید تا آن‌ها بتوانند با این امکانات نیازهای اولیه ارتباط مستقیم با کاربران خود را فراهم نموده و از این طریق بتوانند محصولات خود را مستقیما و بدون واسطه‌ها و دلال‌ها از کارخانه و یا واحد تولیدی به‌دست مخاطبان و کاربران خود برسانند.

راهکارهای افزایش فروش در سامانه شُکا
راهکارهای افزایش فروش در سامانه شُکا 
 


اگر می‌خواهید در شُکا کاربران وفادار جذب کرده و به کاربران زیادتری دست پیدا کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید تا راهکارهای بهتری برای افزایش فروش داشته باشید:


۱- با کاربران سابق خود که نسبت به آن‌ها شناخت دارید و توانسته‌اید اطمینان نسبی آن‌ها را جلب کنید، از طریق راه‌های ارتباطی خود، پیامک و ایمیل در تماس باشید و علاوه بر اینکه برای برطرف نمودن نقاط ضعف و کمی و کاستی‌های گذشته تلاش می‌کنید، سعی کنید اطمینان کاربران را بیش از پیش جلب و صمیمیت دوطرفه بین خودتان و آن‌ها را در معرفی و آشنایی با شُکا تقویت کنید.


 ۲- همواره ابزارهای تبلیغاتی خود را از لحاظ کارآیی و بازدهی ارزیابی‌کنید و مواردی را که نتیجه‌بخش نیستند حذف ‌کنید و از سوی دیگر، ابزار‌های کارآمد و مؤثر را در پنل شُکا بروز رسانی و تقویت کنید. استفاده از ابزارهای نتیجه بخش، مساوی است با صرفه جویی در سرمایه‌ها و رشد درآمد و سودآوری. ابزار‌های تبلیغاتی مثل محتوای متنی، محتوای ویدئویی، محتوای تصویری و...


۳- برای کاربران در فروشگاه شُکا تخفیف ویژه مدت‌دار و محدود در نظر بگیرید. سعی‌کنید با استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات جذاب، آنها را به ‌خرید کردن ترغیب کنید. برای کاربرانی که خرید بالاتری انجام می‌دهند، امتیازات ویژه‌ای در نظر بگیرید و از امکانات همچون مجموعه "شُکاپک" استفاده نمائید.


۴- به بازاریابی فعلی‌تان در شُکا بسنده نکنید. در هر موقعیتی در روز و یا در طول هقته در مورد بازاریابی مجدد کاربران جدید همت نمائید با استفاده از ابزارهای مناسب و کاربردی، محصولاتتان را به کاربران معرفی و به خرید قطعی در شکا ترغیب‌شان کنید.


۵- به عملکرد روزمره و یکنواخت بازار‌یابی قانع نباشید. وضعیت بازار، هر لحظه در حال تغییر و تحول است. توصیه می‌کنیم مجموعه بازاریابی خود را با این تحولات همسو و هماهنگ کنید. برای این منظور بهتر است حتی الامکان هفته‌ای یک تا دو بار به پنل خود مراجعه نمائید و ابعاد مختلف تحولات بازار و اقداماتی که باید در این جهت انجام دهید تجزیه و تحلیل کنید.


۶- اگر کاربرا‌نتان کمتر می‌شوند یا خرید کمتری انجام می‌دهند، این یک زنگ خطر برای شماست! باید در اسرع وقت محصولات یا فرآیند نسبت به عیب‌یاب فروشتان اقدام کنید و نقاط ضعف و اشکالات آن را برطرف کنید. سهل‌انگاری در این زمینه، به از دست دادن بخش عمده‌ای از کاربرانتان و در نتیجه افت شدید سود و درآمد کسب و کارتان منجر خواهد شد.


۷- بدون شناخت از نیازها و علایق کاربرانتان، نه در عرصه بازاریابی و نه در عرصه‌ی تبلیغات، راه به‌جایی نخواهید برد. ارتباطات خود را با کاربرانتان و نظراتشان در شُکا گسترش دهید و استحکام ببخشید و با شناخت بیشتر از آن‌ها و نیازهایشان، امکان فروش محصولات و امکان خرید بهتر را برای کاربران‌تان فراهم کنید.


راهکارهای افزایش فروش در سامانه شُکا
راهکارهای افزایش فروش در سامانه شُکا 
 


۸- همواره توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری با هزینه‌کردن متفاوت است. برای دست‌یابی به‌موفقیت بیشتر، سنجیده و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید و با شناسایی هزینه‌های بی‌نتیجه، آنها را حذف یا در جهت موفقیت بیشتر هدایت کنید.


۹- شُکا با شیوه‌های نوین تبلیغاتی که متناسب با نوع برند و محصول و کسب و کار شما باشد، دست به تبلیغات می‌زند! تبلیغات، بدون بکارگیری راه‌کارهای حرفه‌ای، محکوم به‌شکست خواهد بود.


۱۰- شُکا اطلاعات کاربران احتمالی و کاربران بالقوه تولید‌کنندگان را به‌صورت یک بانک اطلاعاتی منظم و سازماندهی شده درآورده و برای جذب هر یک به ‌خرید قطعی، برنامه‌ای دقیق و هدفمند طراحی می‌کند. عملکرد پراکنده و نسنجیده، سوددهی چندانی برای تولید‌کنندگان نخواهد داشت.


۱۱- تولید‌کنندگان و همکارانشان باید خود را همواره از لحاظ دانش نوین با فناوری دیجیتال بروز کنند و به ابزارهای مختلف بازاریابی و فروش حرفه‌ای دیجیتالی مجهز نمایند.


۱۲- تولید‌کنندگان با استفاده از هدایا و اشانتیون‌های تشویق‌کننده و جذاب، انگیزهی خرید سهل و آسان را برای کاربران فعلی‌شان ایجاد کنند. البته مراقب باشند که این‌روش، جایگزین کیفیت محصولات‌شان نشود، زیرا محصولات بی‌کیفیت، حتی با بهترین جوایز و اشانتیون‌ها هم فروش قابل توجهی نخواهند داشت.


۱۳- چنانچه مدت‌هاست از شیوه‌ها و تکنیک‌های فروش قدیمی و سنتی استفاده می‌کنید و از حجم فروش‌تان راضی نیستید، در اسرع وقت روش‌های منسوخ و ناکارآمد را شناسایی کنید و کنار بگذارید و روش‌های اصولی و مناسب با وضعیت بازار را که همان بازاریابی و فروش با فناوری نوین دیجیتال می‌باشد را جایگزین کنید.


۱۴- در دسترس باشید! یکی از اشتباهات بسیاری از تولید‌کنندگان این است که تصور می‌کنند باید کمیاب و دور از دسترس باشند تا نزد کاربران ارزش و اعتبار کسب کنند. برعکس! کاربران نیاز به تأمین کننده‌ای دارند که در دسترس بوده و در وقت و موقعیت مناسب بتواند نیازهای آن‌ها را تأمین کنند و محصولاتش را در حداقل زمان ممکن با بهترین کیفیت در اختیارشان قرار دهند.


توانمند‌سازی در زمینه فناوری‌های نوین

شُکا با تجربه‌‌ای ارزشمند که درطی سالها تحقیق و ممارست در فضای کسب و کارهای اینترنتی گرفته است، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی به‌منظور توانمند‌سازی تولید‌کنندگان ایرانی درزمینه فناوری‌های نوین دیجیتالی نموده است.

با توجه به اینکه اکثر تولید‌کنندگانی که اقدام به تاسیس سایت می‌کنند، بعد از مدتی سایت را به‌علت نداشتن متخصص دراین حوزه کلا فراموش کرده و یا سایت آنها دارای اختلال و از دسترس خارج شده و یا ازادامه کار دلسرد می‌شوند و این فناوری مفید را رها می‌کنند و امکان دسترسی به‌فناوری‌های نوین دیجیتالی را از دست می‌دهند چرا که امروزه اینترنت بهترین بستر برای کسب در‌آمد است.


امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق تولید‌کنندگان و کاربران بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شکا در ایجاد یک بانک اطلاعات کامل و جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی با کمک فناوری‌های روز دنیا برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی گام برداریم.

از کلیه تولید‌کنندگانی که در زمینه‌های محصولات غذایی ایرانی و سنتی فعال بوده و می‌توانند در ارائه محصولات خود از طریق سامانه اینترنتی و ارسال پستی به صورت مستقیم اقدام نمایند می‌توانند به فروشگاه محصولات سنتی شُکا مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

 

 

 فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای تولید‎کنندگان و کسب و کارهای نوین، در سال جهش تولید 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .