شکا

تلاش برای تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاعاتی در حوزه کاری خود باشید، بدون شک ارزش اقدامات شما را افزایش خواهد داد  تا جذابیت بصری بالایی را حیاتی تلقی کنید...


بدون شک شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین بسترها برای فعالیت تجاری تولید‌کنندگان و برندها محسوب می‌شود، با این حال تا چه اندازه نسبت به اقدامات اشتباه و کارهایی که نباید انجام دهید آگاه هستید؟ فراموش نکنید که رایج بودن یک اقدام باعث می شود تا افراد بدون فکر کردن اقدام به استفاده از آن کنند، با این حال فراموش نکنید که این عدم بررسی ضررهای بسیاری را متحمل شما خواهد کرد.

اشتباهات بزرگ در شبکه‌های اجتماعی
اشتباهات بزرگ در شبکه‌های اجتماعی
 


پست گذاشتن زیاد

یک تصور کاملا اشتباه این است که افراد تصور می‌کنند که با پست گذاشتن زیاد، به نوعی ارتباط بالاتری را با مخاطب خود برقرار خواهند کرد، با این حال فراموش نکنید که برای هر چیزی یک تعادل منطقی وجود داشته و این امر باعث رضایت مخاطب خواهد شد. در واقع تعداد زیاد مطالب، مخاطب را آزرده خاطر کرده و فرصت مطالعه تمام آن‌ها را نیز از بین خواهد برد.


همچنین تعداد بالا، به معنای آن خواهد بود که شما باید سرعت زیادی را در تولید مطالب داشته باشید که این امر بدون شک از کیفیت کار می‌کاهد. به همین خاطر اولویت اول شما باید تنها کیفیت باشد. بدون شک کمیت بستگی به شرایط نیز دارد. برای مثال در هنگام برگزاری یک نشست جهانی که مستقیما به حوزه کاری شما ارتباط دارد، کاملا طبیعی است که حجم مطالب ارسالی افزایشی را داشته باشد. با این حال این امر نباید به عادت کاری شما تبدیل شود.


تاثیر قرار دادن مخاطبان 

بدون شک تمامی اقدامات شما برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان و کابران است. تحت این شرایط شایسته است تا به نظر آن‌ها توجه کافی را داشته باشید. به همین خاطر قبل از شروع هر اقدامی لازم و ضروری است تا نظر مخاطبان را جویا شوید. این امر کمک خواهد کرد مخاطب خود را نزد شما ارزشمند تلقی کند.


جامعه هدف هر برندی باید مردمان منطقه خود باشد. در غیر این صورت یک شانس بزرگ را به سادگی از دست خواهد داد، با این حال این امر به معنای عدم توجه به بازار سایر کشورها نبوده و تنها به این امر اشاره دارد که باید طبق اولویت رفتار کرد.


تمرکز بر روی یک شبکه 

از دیگر اشتباهات بزرگ برندها این است که تمام تمرکز خود را تنها بر روی یک شبکه اجتماعی قرار می‌دهند. این امر در حالی است که برای موفقیت، نباید محدودیتی را برای خود قائل شوید.


گستردگی در ایجاد محتواهای مفید

این امر که در تلاش برای تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاعاتی در حوزه کاری خود باشید، بدون شک ارزش اقدامات شما را افزایش خواهد داد. به همین خاطر صرفا به جای پوشش اخبار و مطالب مرتبط با برند خود، ضروری است تا نگاهی وسیع‌تر را داشته باشید. در این رابطه حتی استفاده از مطالب مفید سایر برندها همراه با ذکر نام آن‌ها سودمند محسوب می‌شود. در واقع نباید تصور کنید که تمام برندهای موجود، رقیب شما هستند.


 جاذبه‌های بصری 

بدون شک صرفا محتوای ارزشمند، نمی‌تواند موفقیت را برای شما به همراه داشته باشد. به همین خاطر نیز ضروری است تا جذابیت بصری بالایی را حیاتی تلقی کنید. در این رابطه تنوع دادن نیز بسیار مهم است. برای مثال در زمینه تهیه عکس، ویدئو، موشن‌گرافیک، اینفوگرافی از اقدامات متفاوت و بی‌نظیر‌ی است که نباید از آن غافل شد.


کیفیت در تعداد فالوور 

امروزه دیگر تفاوتی ندارد که از چه تعداد دنبال‌کننده برخوردار هستید، نکته مهم این است که میزان تعامل صفحه شما چقدر است. به همین خاطر به جای تلاش برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیج خود، ضروری است تا به کیفیت آن‌ها توجه داشته باشید. این امر کمک خواهد کرد تا وقت و هزینه شما در اقدامی بهتر خرج شود. این نکته را فراموش نکنید که به مرور زمان بزرگ شدن همواره بهتر از بزرگ جلوه داده شدن آن-هم به صورت یک شبه خواهد بود.


تخصص برای فعالیت‌های خود 

تخصصی بودن یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر برند در صفحه اجتماعی خود باید رعایت کند. اگرچه شما می‌توانید فعالیت‌های فرعی نیز داشته باشید، با این حال حداقل هفتاد درصد اقدامات شما باید کاملا مشخص و محدود به یک حوزه باشد. در غیر این صورت شانس موفقیت بالایی را نخواهید داشت.


آگهی بیش از حد

برخی از برندها بیش از حد خود را تبلیغ می کنند. فراموش نکنید که نرخ تبلیغات شما باید میزانی مشخص را داشته باشد. در غیر این صورت محکوم به نابودی خواهید بود.


عدم توجه به هشتگ و اصول سئو

بسیاری از راهکارها وجود دارد که باعث خواهد شد تا تاثیر اقدامات شما افزایش پیدا کند. برای مثال استفاده مناسب از تگ‌ها و برچسب‌ها همچنین رعایت اصول سئو از جمله آن محسوب می‌شود. به همین خاطر بسیار ضروری است تا مطالعه مداومی را در رابطه با راهکارهای استفاده بهتر از شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.


صرفا به دنبال فروش محصولات 

حتی می‌توان گفت که هدف اصلی از حضور در شبکه‌های اجتماعی فروش محصولات نیست. در واقع این امر که صرفا شهرت و آشنایی بیشتری را ایجاد کنید نیز کاملا سودمند خواهد بود و به همین خاطر استراتژی‌های خود را صرفا بر روی فروش قرار نداده و نگاهی بیش از حد تجاری نداشته باشید. این امر زمینه تنوع و کیفیت بالاتر اقدامات می‌شود.


سامانه دایرکتوری فرصتی بی‌بدیل برای تولید‌کنندگان

از آنجا که فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در بسیاری از کشور‌ها بعنوان یک فرصت بی‌بدیل در حل مشکلات اقتصادی در نظر گرفته شده و خدماتی که از طریق آنها ارائه می‌شود توانسته بخش قابل توجهی از مشکلات تولید، اشتغال، تجارت، مباحث مالی و خدماتی آنها را برطرف کند ضروری به ‌نظر می‌رسد.


امروزه تولید‌کنندگان با استفاده از فناوری دیجیتال روز دنیا می‌توانند محبوبیت و اعتبار تولیدی خودشان را افزایش داده و کاربران زیادی را به‌سمت خود بکشانند. فعالیت پیوسته تولید‌کنندگان و کسب و کارهای اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی و به روز‌رسانی پیوسته مطالب تبلیغاتی و محتوایی بسیار سخت و طاقت فرسا می‌باشد، که این امر نیز مستلزم زمان و انرژی زیادی است.


تولید‌کنندگان و شبکه‌های مجازی !؟

شاید انتشار تبلیغات در شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای تحریک کنجکاوی کاربران، فضای مناسبی باشد. ولی باید توجه داشت که پیش از این، همین که افراد صفحات مجازی مربوط به برندی تولید‌کننده‌ای را دنبال می‌کردند نشان‌دهنده میزان کاربران آن بود. اما در سالهای اخیر تعداد دنبال‌کنندگان صفحات مجازی با تعداد کاربران اصلی آن برند رابطه مستقیمی ندارد، زیرا بسیاری از محتواهایی که در شبکه‌های مجازی توسط افراد پسندیده می‌شوند الزاما مشاهده نشده‌اند بلکه فرد فقط از روی آن‌ها عبور کرده است.


بدون تردید همه ما داستانهای وحشتناکی در مورد شکست تولید‌کنندگان و برندشان در حوزه تبلیغات به دلیل عدم سازگاری با سلیقه کاربران شنیده‌ایم. بخشی از این شکست‌ها به خاطر بارگذاری محتوا در پلتفرمهای نادرست است. با رفع این مشکل امکان فعالیت بهینه تولید‌کنندگان و برندشان به شیوه‌ای مناسب فراهم خواهد شد.

اشتباهات بزرگ در شبکه‌های اجتماعی
اشتباهات بزرگ در شبکه‌های اجتماعی
 


شکا سامانه‌ای با عنصر اقتصاد مقاومتی

شکا سامانه‌ای برای آشنایی کاربران و فرهنگسازی و برنامه‌ریزی در خصوص تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی و بصورت سامانه دایرکتوری با کمک فناوری کاملا دیجیتالی و برگرفته از عنصر اصلی پیشرفت اقتصادی کشورهای پیشرفته جهان «اقتصاد مقاومتی»، که افزون بر فروش داخلی به معرفی و فروش محصولات داخلی برای کاربران جهانی بصورت محصولات صادراتی و محلی برای جذب توریست‌ها که تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشورمان آشنا شوند و خرید کنند و بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم،... را دریک پلتفرم فراهم آورده است.


این سامانه دایرکتوری مرجع معرفی تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی می‌باشد که هدف آن کمک به مدیران تولیدی‌ها و شرکت‌ها جهت معرفی برند و محصولاتشان در فضای مجازی و دیده شدن بیشتر در جستجوهای اینترنتی می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی مشخصات شرکت و تولیدی خود را در سامانه وارد کرده و انرا در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهید تا شما را بیشتر بشناسند.


شفافیت در انتخاب و خرید و تجربه اولین خرید شما از یک سامانه دایرکتوری سبب می‌شود تا خرید انجام شده را با خریدهای گذشته که بصورت غیر آنلاین انجام می‌داده‌اید مقایسه کنید؛ به نتایج جالبی می‌رسید، نخست گذراندن وقت کمتر برای خرید، دوم انتخاب صحیح و هوشمندانه و ضروری به سبد خرید، سوم قیمت مناسب تمام شده و شفاف صرف هزینه کمتر به نسبت گذشته و چهارم ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان و آشنایی با برندهای ایرانی به کمک فناوری دیجیتال برای مدتی طولانی؛ و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای شما از سامانه‌ای اینترنتی و دایرکتوری را برای شما فراهم می آورد.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .