شکا

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند کاربر را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می‌دهد برای پیدا کردن و جستجو محصول مورد نظر خود کمک کند...


خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا کاربر می‌تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب‌تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند.

خرید اینترنتی گزینه برتر تحریم!
خرید اینترنتی گزینه برتر تحریم!
 


رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت بوجود می‌آید، چرا که در اینجا کاربر می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به اینصورت کاربر می‌تواند با صرف کمترین زمان محصول و یا کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.


یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای کاربران خود فراهم کند تا بتواند محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند. برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می‌کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا کاربران دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند انتخاب بهتری داشته باشد.


یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند کاربر را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می‌دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن و جستجو محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز کاربران آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند.


چرا که امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر کاربر برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند محصولات خوراکی و غذایی، کتاب، لباس و ... و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر کاربر و داشتن نماد الکترونیکی به عنوان یک فروشگاه معتبر ارائه می‌کنند.


اما این دسته از سایتها که محصول و یا خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به سامانه‌های دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی، خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم.


این فروشگاه‌ها به دلیل اینکه امروزه موبایل‌های هوشمند در دست همه می‌باشد و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند، وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که کاربران به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را در تلفن‌های هوشمند خود براحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه‌ها دارای اپلیکیشن‌هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.


خرید آنلاین از کجا شروع شد

فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدا فقط بعنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت‌ها عمل می‌کردند که شرکتهای بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه‌گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه‌ها به سرعت مدیران شرکت‌های تجاری و تولید‌کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرفی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند.


چرا که تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم کاربر ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه‌های آن را تا حد چشمگیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت باشد. از طرف دیگر کاربر نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه‌ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را پیدا نکنید.


رشد فروشگاه‌های آنلاین از کجا شروع شد

از اینجا به بعد بود که فروشگاه‌های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت‌های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی‌های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.


اعتماد خرید کاربر در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می‌گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه‌های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن کاربر بگذارد چراکه توجه داشته باشد کاربر در زمان خرید آنلاین نمی‌‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می‌کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم‌گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد.


- اول اینکه مطمئنا کاربر دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود کاربر به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به دست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می‌کند،


- دوم اینکه کاربر ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود. 


- سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن کاربر بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچگاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریداراران تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند. 


از همین رو صاحبان فروشگاه‌های آنلاین بر جنبه اعتماد کاربر تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش‌های مختلف اعتماد بیشتر کاربر را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد کاربر خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به کاربران خود بدهند از سرویس‌هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس‌های دیگری به کاربران خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.


تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال‌های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه‌های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه‌هایی برای تولید‌کنندگان و نمایندگی‌ها می‌شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید کاربر قرار دهند.


خرید اینترنتی گزینه برتر تحریم!
خرید اینترنتی گزینه برتر تحریم!
 


تحقق چشم انداز سامانه شکا

سامانه شکا در این راه حمایت و همدلی و همراهی مستعمر تولید کنندگان و کاربران می‌تواند نوید بخش بوده و بیش از پیش عرصه خدمت رسانی را پررنگتر کند. خـدا را شـاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا خدمتی هر چند کوچک برای رونق تولید انجام دهیم، می دانیم که راه زیادی را در پیش داریم تا به یک سامانه ایده‌ال و جامع دست پیدا کنیم و میدانیم با حضور شما کاربران گرامی و تولید‌کنندگان محترم این مسیر کوتاه‌تر آسانتر و قابل دسترس‌تر خواهد شد انشاءا...


به تحقیق موفقیت سامانه شکا در بازار پرتلاطم و تحریم و جنگ اقتصادی موجود، نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمرتولید‌کنندگان و کاربران در احیای نام محصولات و برند تولید‌کنندگان ایرانی و دستیابی این سامانه دایرکتوری با تکیه بر نقشه راه به جایگاه واقعی خود خواهد بود.


مشارکت دادن تولید‌کنندگان در ایجاد ارتباط هر چه نزدیک‌تر و مستقیم با کاربران، ایجاد ظرفیت‌های مختلف برای فروش بهتر محصولات ایرانی توسط تولید‌کنندگان برای تسهیل در انتخاب و خرید کاربران، هماهنگی در ارسال بروز محصولات بصورت کاملا دیجیتالی و مستقیم از درب کارخانه تا ارسال، بروز نمودن سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا با فناوری‌های نوین دیجیتالی و ارائه خدمات نوین دیجیتالی، شفافیت دربهره‌وری و مدیریت زمان، ایجاد فضای فرهنگی و آگاهی‌رسانی در راستای اطلاع رسانی بهتر در بخش دانستنی‌ها سامانه و...از اهم کارهایی بوده است که اجرایی شده است.  


همسو شدن با نیاز و ذائقه کاربران، و همراهی با آنها از خصوصیات بارز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا بوده و هست. شکا این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است تا برند و محصولات با کیفیت ایرانی را بشناسند و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی و سلامتی را برای خود و خانواده فراهم آورند.


سامانه شُکا سعی و تلاش نموده است تا تمام امکانات مد نظر کاربران را دراین سامانه فراهم نماید تا آنها بتوانند با این امکانات نیازهای اولیه ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان خود را فراهم نمایند و از این طریق بتوانند محصولات مورد نظر خود را از میان تولید‌کنندگان متنوع انتخاب و مستقیما و بدون واسطه‌ها و دلال‌ها از کارخانه و یا واحد تولیدی خریداری نمایند و تولید‌کنندگان محصولات خریداری شده را به دست مخاطبان و کاربران خود برسانند.


وظیفه ما بوده و هست که برای پیشبرد اهدافمان در راستای خدمت به تولید‌کنندگان محترم و کاربران گرامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا که همانا رضایتمندی تولید‌کنندگان و کاربران است، گام برداریم.


امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق، سامانه شکا بتوانیم با تولید‌کنندگان و کاربران ضمن تحقق چشم انداز سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا که ایجاد یک سامانه جامع برای تولید‌کنندگان ایرانی برای بهتر دیده شدن برند و محصولات ایرانی و در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه دائمی برای محصولات تولید‌کنندگان ایرانی  گام برداریم  و در رسیدن به اهداف، همچون گذشته موفق باشیم.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .