شکا

وقتی تولید‌کنندگان به یک الگوی فروش بصورت پکیج‌ های متنوع توجه ویژه داشته باشند، این امر بیانگر اهمیت روز افزون به کاربران در انتخاب برندشان می‌باشد...


در واقع جهان با سرعتی مثال زدنی بسمت فناوری دیجیتالی شدن در حال حرکت است. تحت این شرایط تنها تولید‌کنندگانی قادر بحرکت خواهند بود که این اصل را بخوبی درک کرده باشند. نخستین و مهمترین گام تولید‌کنندگان این است که بهترین استراتژی را برای برند و محصولاتشان انتخاب کنند.

تکنیک‌های موثر فروش را بشناسید
تکنیک‌های موثر فروش را بشناسید
 


با اینحال مدیران خوشفکر، در تلاش برای پیداکردن یک استراتژی اختصاصی برای برند و تولید محصولات با کیفیت خود هستند که با نهایت سرعت ‌بسمت اهداف خود گام بردارند. تولید‌کنندگان درفرآیند برندسازی و توسعه کسب و کارشان باید بصورت یک استراتژی ویژه از ایده‌ها و امکانات موجود استفاده کنند. استراتژی مورد بحث در این بخش بطور معمول، مدیریت زمان در دوران فعلی می‌باشد


سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا با توجه به استراتژی سامانه دایرکتوری بر مبنای فروش بهتر محصولات گزینه ایجاد شکا پک را به تولید‌کنندگان معرفی نموده است. امروزه فروش محصولات بصورت مناسب در سامانه‌های دایرکتوری اهمیت بسیار زیادی دارد. به هر حال کاربران بیشتر زمان خود را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. بدون تردید جلب توجه کاربران در فضای آنلاین مزیتهای زیادی برای تولید‌کنندگان و برندشان خواهد داشت.


وقتی تولید‌کنندگان به یک الگوی فروش بصورت پکیجهای متنوع و با صرفه در سامانه دایرکتوری توجه ویژه داشته باشند، این امر بیانگر اهمیت روزافزون به کاربران در انتخاب تولید‌کنندگان و برند‌شان می‌باشد. به‌ همین خاطر تولید‌کنندگان باید توانایی ارتباطی و تعاملی مناسبی در زمینه جلب نظر کاربران داشته باشند. انتخاب پکیجهای متنوع و کاربردی در این زمینه نقش بسیار مهمی در موفقیت فروش محصولات تولید‌کنندگان و دیده شدن برندشان بازی می‌کند.


این سامانه برای فروش بهتر محصولات شما تولید‌کنندگان محترم، روشهایی نطیر شکا پک را با گزینه‌های مختلف و در دسته‌بندیهای متنوع پیشنهاد و آماده نموده است. با این روش شما می‌توانید با استفاده از انواع پکیجهای تعریف شده سبدهای خریدی را برای کاربرانتان تهیه نموده و در معرض مشاهده آن‌ها قراردهید.


سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا مطلبی را با عنوان ارائه تخفیفهای گوناگون برای پکیجها! برای شما آماده نموده است که امیدواریم بتواند راهگشای خوبی برای شما تولید‌کننده محترم باشد.


ارائه تخفیف‌های گوناگون برای پکیج‌ها!

مهمترین عاملی که باعث تصمیم به‌خرید کاربران می‌شود، میزان تخفیف است. برای مثال ممکن است کاربری ابدا قصد اولیه برای خرید را نداشته باشد، با اینحال پس از مشاهده تخفیف قابل توجه، عامل مقرون به صرفه‌تر بودن خرید پکیجها زمینه پرداخت مبلغ را ایجاد می‌کند. به‌همین خاطر نیز شما باید از این عامل دلخواه کاربران نهایت استفاده را داشته باشید.


خوشبختانه روشهای تخفیف دادن بسیار متنوع بوده و همواره می‌توانید بر روی موارد نوآورانه از جانب خودتان نیز حساب کنید، با اینحال فراموش نکنید که تخفیفهای شما باید کاملا حقیقی باشد. برای مثال برخی از تولید‍کنندگان قیمتهای خود را افزایش داده و تخفیف آن‌ها عملا قیمت اصلی محصول را بوجود می‌آورد.


بدون شک این اقدامات تنها در کوتاه مدت ممکن است نتیجه‌ای را در پی داشته باشد. اگر کیفیت محصولات و خدمات شما در سطح استانداردی باشد، تخفیف اولیه که زمینه آشنایی را ایجاد کرده است، نتیجه بخش ظاهر شده و کاربران به کاربر دائم شما تبدیل می‌شوند.


خدمات ویژه به پکیج‌ها ارائه دهید!

شما باید در تلاش برای نگهداشتن کاربران خود باشید. در واقع تنها یکبار خرید کافی نبوده و لازم است تا آن‌ها را به طرفداران برند خود تبدیل کنید. برای این موضوع توصیه می‌شود تا میان کاربران اولیه و باسابقه خود تفاوت‌هایی را قائل شوید تا همگان خواهان قرار گرفتن در آن دسته باشند. برای مثال می‌توانید برای کاربرانی که بیش از ۱۰ خرید را انجام داده‌اند تا یک سال ارسال رایگان را در نظر بگیرید.


با اینحال این امر تنها یک توصیه بوده و شما می‌توانید هر روشی را برای ایجاد این تفاوت اعمال کنید. برای مثال یکی از مواردی که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است، اعطای حق اشتراک‌های ماهانه و یا سالانه است. در واقع شما می‌توانید از آن برای ارائه خدمات کاملا ویژه استفاده کنید.


پیشنهادهای مختلفی را برای پکیج‌های خود داشته باشید!

انجام تبلیغات و کاربر سازی برای کاهش هزینه و مواردی از این قبیل از جمله گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. در نهایت فراموش نکنید که کاربر به خاطر نیازی به سراغ شما آمده است. بدون شک وجود تنوع کم باعث خواهد شد تا آن‌ها همواره گزینه‌های دیگر سایر برندها را نیز مورد بررسی قرار دهند. به همین خاطر حتی از انجام طرحهای خلاقانه بر روی محصولات خود نیز واهمه نداشته باشید.


در واقع فراموش نکنید که تاثیرگذارترینها مواردی هستند که کاربر تا به امروز مشاهده نکرده است. این موارد از جمله مهارتهای روانشناسانه محسوب می‌شود. به همین خاطر نیز همواره گفته می‌شود که یک تولید‌کننده خوب، روانشناسی ماهر نیز باید باشد و در صورت موفقیت ۸۰ درصد سود اصلی شما تنها از ۲۰ درصد کاربران تامین خواهد شد.


از ارسال رایگان به عنوان مزیت رقابتی استفاده کنید!

بسیاری از برندها هزینه‌های خود را به ترتیب اولویت انجام نمی‌دهند. همین امر نیز باعث می‌شود تا بالاترین نتیجه را از اقدامات خود به دست نیاورند. در این رابطه توجه داشته باشید که شما با کمی بازنگری در بودجه و هزینه‌های خود، قادر به حذف بسیاری از موارد خواهید بود. تحت این شرایط فضا برای اقداماتی نظیر ارسال رایگان فراهم می‌شود.


در واقع این مسئله بقدری مهم است که امروزه کاربر آن را بعنوان حق خود تلقی می‌کند. با توجه به این امر که بسیاری از برندها در این رابطه اقدامی را انجام نمی‌دهند، شما می‌توانید از آن بعنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنید. در نهایت همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که سود کمتر با حجم کاربران بیشتر، همواره بهتر از سود بیشتر با کاربران کمتراست.

تکنیک‌های موثر فروش را بشناسید
تکنیک‌های موثر فروش را بشناسید
 


چهارسال در کنار شما با محصولات سنتی ایرانی

فروشگاه شکا را با استراتژی مشخص طراحی و به کار گرفته‌ایم و مجموعه‌ای را با فناوری کاملا دیجیتالی با کمک مرسوله‌های پستی ایران راه‌اندازی کرده‌ایم که نقطه تماس کاربران با تولید‌کنندگان از طریقه این سامانه خواهد بود؛ با اجرای سیستم درب به‌درب محصولات، این امکان را برای شما فراهم آورده‌ایم تا با خیال راحت محصولات با کیفیت و متنوع تولیدکنندگان ایرانی را بصورت تر‌ و‌ تازه از مبدا اصلی تولید از شهرهای مختلف در سامانه شکا انتخاب و خریداری نمائید و سفارش خود را درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید. هدف ما این است که همراه با تولید‌کنندگان و انتظارات کاربران حرکت کنیم.


گذراندن وقت کمتر برای خرید، انتخاب صحیح و هوشمندانه و ضروری به‌سبد خرید، قیمت مناسب تمام شده و شفاف صرف هزینه کمتر به نسبت گذشته و ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان و آشنایی با برندهای ایرانی به‌کمک فناوری دیجیتال برای مدتی طولانی و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای خیلی از کاربران از فروشگاه اینترنتی شکا می‌شود.


همسو شدن با نیاز و ذائقه کاربران و حمایت از تولید‌کنندگان محصولات سنتی ایرانی از خصوصیات بارز فروشگاه شکا بوده و هست، همچنین این امکان را برای شما فراهم آورده است تا برند و محصولات با کیفیت ایرانی را بشناسید و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی و سلامتی را برای خود و خانواده فراهم آورید.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .