شکا

امروزه تبلیغات مناسب در سامانه‌ های دایرکتوری اهمیت بسیار زیادی دارد. به هرحال کاربران بیشتر زمان خود را در اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی سپری می‌کنند...


از آنجا که فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در بسیاری از کشور‌ها بعنوان یک فرصت بی‌بدیل در حل مشکلات اقتصادی در نظر گرفته شده و خدماتی که از طریق آن‌ها ارائه می‌شود توانسته بخش قابل توجهی از مشکلات تولید، اشتغال، تجارت، مباحث مالی و خدماتی آن‌ها را برطرف کند ضروری بنظر می‌رسد.

فرصتی بی‌بدیل برای تولید‌کنندگان
فرصتی بی‌بدیل برای تولید‌کنندگان
 


امروزه تولید‌کنندگان با استفاده از فناوری دیجیتال روز دنیا می‌توانند محبوبیت و اعتبار تولیدی خودشان را افزایش داده و کاربران زیادی را بسمت خود بکشانند. ذکر این نکته لازم است که فعالیت پیوسته تولید‌کنندگان و کسب و کارهای اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی و بروز‌رسانی پیوسته مطالب تبلیغاتی و محتوایی بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد، که این امر نیز مستلزم زمان و انرژی زیادی است.


تولید‌کنندگان و شبکه‌های مجازی !؟

شاید انتشار تبلیغات در شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای تحریک کنجکاوی کاربران، فضای مناسبی باشد. ولی باید توجه داشت که پیش از این، همین که افراد صفحات مجازی مربوط به برندی تولید‌کننده‌ای را دنبال می‌کردند نشان‌دهنده میزان کاربران آن بود. اما در سالهای اخیر تعداد دنبال‌کنندگان صفحات مجازی با تعداد کاربران اصلی آن برند رابطه مستقیمی ندارد، زیرا بسیاری از محتواهایی که در شبکه‌های مجازی توسط افراد پسندیده می‌شوند الزاما مشاهده نشده‌اند بلکه فرد فقط از روی آنها عبور کرده است.


اشتباه اغلب تولید‌کنندگان و کارشناسان دنیای تبلیغات توجه صرف به کاربران است. این امر در عمل توجه به زمینه تولید محتوا و پلتفرم هدف را از بین می‌برد. به این ترتیب بارگذاری محتوای تولید‌کنندگان و صاحبان کسب و کار اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی حالت شانسی بخود خواهد گرفت.


بدون تردید همه ما داستانهای وحشتناکی در مورد شکست تولید‌کنندگان و برندشان در حوزه تبلیغات بدلیل عدم سازگاری با سلیقه کاربران شنیده‌ایم. بخشی از این شکستها بخاطر بارگذاری محتوا در پلتفرمهای نادرست است. با رفع این مشکل امکان فعالیت بهینه تولید‌کنندگان و برندشان بشیوه‌ای مناسب فراهم خواهد شد.


شیوه تبلیغات موفق در سامانه‌های دایرکتوری

بدون تردید صحبت از تاثیرگذاری فعالیت تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی به‌تنهایی دردی از تبلیغات تولید‌کنندگان و برندشان دوا نخواهد کرد. امروزه مشکل اصلی تولید‌کنندگان و برند آن‌ها شیوه تبلیغات موفق در سامانه‌های دایرکتوری است که به‌همین منظور ایجاد گردیده است. خوشبختانه سامانه دایرکتوری توصیه‌های خوبی در این زمینه دارند.


امروزه تبلیغات مناسب در سامانه‌های دایرکتوری اهمیت بسیار زیادی دارد. به‌هرحال کاربران بیشتر زمان خود را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. بدون تردید جلب توجه کاربران در فضای آنلاین مزیتهای زیادی برای تولید‌کنندگان و برندشان خواهد داشت. وقتی آن‌ها به یک الگوی تبلیغاتی بصورت بازاریابی یکپارچه در سامانه دایرکتوری توجه ویژه داشته باشند، این امر بیانگر اهمیت روزافزون به کاربران در انتخاب تولید‌کنندگان و برند‌شان می‌باشد.


سامانه دایرکتوری دنیای آنلاین، بیشترین تاثیر بر روی کاربران را دارد. به‌همین خاطر تولید‌کنندگان باید توانایی ارتباطی و تعاملی مناسبی در زمینه جلب نظر کاربران داشته باشند. انتخاب شعارهای محتوایی و کاربردی در این زمینه نقش بسیار مهمی در موفقیت تبلیغاتی تولید‌کنندگان و برندشان بازی می‌کند.


توجه لازم تولید کنندگان به بازاریابی یکپارچه

شاید بسیاری از تولید‌کنندگان نسبت به استفاده از بازاریابی دیجیتالی توجه لازم را نداشته باشند. این امر در تمام پلتفرمهای دایرکتوری امکان پذیر است. به این ترتیب با در اختیار داشتن محتوای جذاب و محصولات متنوع و قیمت مناسب دامنه کاربران افزایش یافته و امکان یافتن ساده‌تر محصولات و برند تولید‌کنندگان را خواهند داشت این امر از نقطه نظر بازاریابی و فروش محصولات اهمیت زیادی دارد.


یکی از مزیتهای اصلی تبلیغات بصورت یکپارچه در سامانه دایرکتوری صرف‌نظر از دسترسی انحصاری به کاربران، کاهش هزینه تولید‌کنندگان است. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات کلی نخواهد بود. این امر برای تولید‌کنندگان بسیار جذاب خواهد بود. به این ترتیب فرصتهای بازاریابی و یافتن کاربران هدف برای آن‌ها افزایش چشمگیری می‌یابد.


نقش سامانه دایرکتوری بر جذب کاربران

امروزه شمار هر چه بیشتر از کاربران اقدام به جستجوی تولید‌کنندگان و محصولات درسایتهای مختلف می‌کنند. این امر با هدف یافتن محصولات و برند تولید‌کنندگان از سامانه دایرکتوری روی می‌دهد. به این ترتیب ما امکان نمایش آشنایی با تولید‌کنندگان ایرانی و برندشان و محصولات با کیفیت ایرانی به کاربران موردنظر را خواهیم داشت. در این زمینه سامانه دایرکتوری بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. به این ترتیب کاربران وسیعی فرصت مشاهده تولید‌کنندگان و برندشان را خواهند داشت.


بدون تردید هر تولید‌کننده‌ی مستقلی، شمار هرچند محدودی از کاربران وفادار را دارد. این کاربران رضایت بالایی از خرید و بهره‌مندی از خدمات تولید‌کنندگان را دارند. سامانه دایرکتوری این امکان را برای کاربران وفادار برای به اشتراک‌گذاری تجربیاتشان از آشنایی با تولید‌کنندگان و برندشان و همچنین محصولات تولید شده آن‌ها را در این سامانه با دیگران فراهم می‌آورند.


تولید‌کنندگان در فرآیند برندسازی و توسعه کسب و کارشان باید بطور ویژه از کاربرانشان استفاده کنند. استراتژی مورد بحث در این بخش بطور معمول، تبدیل کاربران به سفیران برند شناخته می‌شوند. این امر مزیتهای زیادی برای تولید‌کنندگان دارد. نخست اینکه سطح تاثیرگذاری محصولات و برند تولید‌کنندگان بر روی کاربرانشان افزایش می‌یابد و در پی آن میزان فروش تولید‌کنندگان افزایش چشمگیری خواهد یافت. مزیت دوم نیز کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی تولید‌کنندگان خواهد بود.


وقتی برند تولید‌کنندگان از طریق کاربران توان تاثیرگذاری بر روی آن‌ها را داشته باشد، دیگر نیازی به استفاده از شیوه‌های رایج بازاریابی و برندسازی نخواهد بود. زیرا این امر بودجه بیشتری برای رسیدگی بسایر بخشها تولید از جمله بخش ایده پردازی، بسته‌بندی، طراحی، کیفیت محصولات و صادرات را در اختیار تولید‌کنندگان قرار خواهد داد.


مهمترین دارایی‌ تولید‌کنندگان 

یکی از مهمترین دارایی‌های تولید‌کنندگان پنل فروش محصولات در سامانه‌ دایرکتوری و کاربران فعلی آن‌ها است. برای آنکه در شرایط بهتری قرار داشته باشند به این فکر باشند که از این پنل برای گسترش فروش کالاها و خدمات جدید استفاده کننید.


در صورتی  که تولید‌کنندگان می‌خواهند میزان بازدید محصولات خود را در سامانه دایرکتوری افزایش دهند از ساز و کار تبلیغات سامانه دایرکتوری استفاده کنند تا کاربران بیشتری را جهت دیدن تصاویر محصولاتشان دعوت کنند. بنابراین سعی کنید اگر می‌خواهید همزمان از چند بستر مجازی برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید، سراغ بسترهایی که بصورت سامانه دایرکتوری ایجاد شده‌اند  و با کسب و کار شما هم همسوتر و منافع مشترکی با هم دارید، بروید تا تبلیغاتتان بخوبی دیده شوند.


راهکارهای موثر بازاریابی یکپارچه در سامانه دایرکتوری

در سامانه دایرکتوری بهتر است کاربران خود را خیلی کلی مدنظر قرار داده و تبلیغات محصولات خود را براساس یکسری کلید واژه‌های مثل محصولات داخلی و بصورت صادراتی شکل بدهید. توجه داشته باشید در صورتی که می‌خواهید برند محصولات شما در موتورهای جستجوگر دیده شود، باید به مواردی که سامانه دایرکتوری به شما پیشنهاد می‌دهد دقت نمائید.


توجه داشته باشید که به اطلاعیه‌های سامانه دایرکتوری حساس بوده و موارد خواسته شده از شما را بدقت اجرا نمائید. سعی نمائید سامانه دایرکتوری را در سایت شخصی و یا شبکه‌های مجازی و یا اجتماعی که در آن عضو هستید معرفی و اعلام نمائید. 

فرصتی بی‌بدیل برای تولید‌کنندگان
فرصتی بی‌بدیل برای تولید‌کنندگان
 


شاید این مساله کمی عجیب بنظر برسد ولی واقعیت این است که در بسیاری از موارد این اتفاق رخ می‌دهد. کافی است آگهی محصولات خود را در سامانه دایرکتوری تخصصی قرار دهید تا یک بستر تبلیغاتی چند وجهی برای کاربران ارائه کند تا بتوانید به‌بهترین نتیجه دست پیدا کنید.


سامانه دایرکتوری بسترهایی را جهت تبلیغات اینترنتی فراهم می‌کنند تا کاربرانتان بتوانند تبلیغ محصولات شما را بصورت همیشگی مشاهده کنند و نمایشگاه دائمی برای آن‌ها باشد و از عملکرد مختلف تبلیغات گوناگون و بصورت یکپارچه آن‌ها مطلع شوند و همچنین شما بدانید چه نوع تبلیغی بیشترین بازده را برای شما و کسب‌ و کارتان دارد تا بیشتر روی آن متمرکز شوید.


اگر محصولات یا خدمات شما می‌تواند کم هزینه و در دسترس باشد که مردم بتواند با سهولت آن محصول را خریداری نمایند بهترین بستر تبلیغات و فروش برای شما سامانه دایرکتوری خواهند بود. به این ترتیب وقتی کاربر محصول مورد نظر خود را می‌خواهد جستجو نماید راه حل آن مشکل، سامانه دایرکتوری می‌باشد و در نتیجه بسهولت با محصول شما برخورد می‌کند.


خصوصیات سامانه دایرکتوری

این سامانه دایرکتوری حاوی نمایش تصویری اولیه‌ای از محصول را برای کاربران تهیه نموده‌اند که با توضیحات مفیدی ازآن محصول به‌کاربر ارائه می‌نماید همچنین این سامانه‌ها می‌توانند با استفاده از تصاویر ویدئویی تبلیغاتی را در صفحات مخصوص پخش تصاویر ویدئویی مانند آپارات یا صفحات مشابه آن منتشر کنند. در ضمن این سایتها امکانات فراوانی برای تولید‌کنندگان فراهم نموده‌اند که تولید‌کنندگان بتوانند با خیال آسوده از این امکانات استفاده نمایند.


تبلیغات دیجیتال تیغ دو لبه پرسود

تبلیغات دیجیتال از کارآمدترین، پرمخاطبترین و درعین حال آسانترین روشهای تبلیغاتی برای تولید‌کنندگان است. اما همانقدر که می‌تواند ابزار کارآمدی در جهت جذب کاربر و بدنبال آن افزایش فروش و سود آوری باشد، در صورتی که بخوبی از آن استفاده نشود، موجب هدر رفتن سرمایه و حتی گاهی از دست دادن کاربران براثر زیاد دریافت کردن پیامهای تبلیغاتی تکراری و یک شکل می‌شود. اما با تمام این مشکلات، هیچگاه برای رونق بیشتر کسب‌ و کار خود در دنیای دیجیتال امروزی از این تیغ دو لبه پرسود غافل نشوید.


سامانه دایرکتوری همراهی همیشگی برای تولید کنندگان و کاربران

وب سایتهایی در کشور وجود دارند که به‌تبلیغات محصولات ایرانی می‌پردازند، ولی باید بفکر انتخاب همراهی همیشگی برای جستجوهای تولیدات و محصولات ایرانی بود. سامانه‌ای که بتواند تمام نیازهای کاربران و شرکتها و تولیدیهای کشور را پاسخگو باشد. ای‌شُکا سامانه‌ای است که با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و تیمی کارآمد توانسته این مهم را برآورده سازد و تمام نیازهای تولید‌کنندگان را در یک پلتفرم ارائه دهد.


سامانه دایرکتوری معرف کاربران جهانی

سامانه شُکا که بصورت دایرکتوری طراحی شده است می‌تواند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای کاربران جهانی را نیز بصورت محصولات صادراتی عملیاتی نماید و این قابلیت را دارا می‌باشد که به غیر از عرضه محصولات ایرانی و داخلی، محلی برای جذب توریستها نیز محسوب شود. اکثر توریستها تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشورمان آشنا شوند و خرید کنند.


مدیریت زمان و تجربه اولین خرید کاربران از یک سامانه دایرکتوری

تجربه اولین خرید کاربران از یک سامانه دایرکتوری سبب می‌شود تا خرید انجام شده را با خریدهای گذشته که بصورت غیر آنلاین انجام می‌دادید مقایسه کنید؛ به نتایج جالبی می‌رسید، نخست گذراندن وقت کمتر برای خرید، دوم انتخاب صحیح و هوشمندانه و ضروری به سبد خرید، سوم قیمت مناسب تمام شده و شفاف صرف هزینه کمتر به نسبت گذشته و چهارم ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان و آشنایی با برندهای ایرانی به کمک فناوری دیجیتال برای مدتی طولانی و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای خیلی از کاربران از سامانه‌های اینترنتی دایرکتوری می‌شود


چرا که تجربه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دایرکتوری نشان می‌دهد کاربران برای خرید نیازهای ضروریشان به آن‌ها مراجعه می‌کنند؛ پس با این شرایط درمی‌یابیم رویای توزیع منسجم محصولات و کالاها در یک سامانه دایرکتوری مشاهده و انتخاب درست محصولات می‌تواند از ترویج مصرفگرایی در بین افراد جامعه جلوگیری نماید.


سامانه دایرکتوری و کاملا دیجیتالی شکا راهی مناسب برای تولید‌کنندگان و برندهای آن‌ها و همچنین نمایشگاهی دائمی برای محصولات ایرانی است تا از طریق آن بیشترین دسترسی را به مخاطبان و کاربران خود در داخل و خارج از ایران داشته باشید.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال جهش تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .