شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

تجزیه و تحلیل نشان میدهد که بعلت قابلیت بالای آن در ایجاد ارتباطات مختلف، میتواند یکی از بهترین فضاهای معرفی کالاهای مختلف باشند...


تبلیغات در دنیای امروز حرف اول را در هر صنعتی می‌زند و کلیپ‌های تصویری خوش‌ آب و رنگ با انواع شعر‌ها، موسیقی و سایر لذت‌های بصری آرام آرام و شاید ناآگاهانه این هویت را تغییر می‌دهند. دنیای امروز ناگزیر از تغییر است و تولید‌کنندگان باید خودشان را به‌سرعت با فناوری نوین دیجیتالی روز نزدیک کنند.

تبلیغات هدفمند در شبکه‌های اجتماعی
تبلیغات هدفمند در شبکه‌های اجتماعی
 


تنوع محصولات غذایی دستاورد خوبی است و از طرف جامعه نیز کاملاً پذیرفته شده است. به شرط آن‌که هویت ملی ایرانی محصولات حفظ شده و میان هجمه محصولات غذا‌های خارجی رو به فراموشی نرود. یادمان باشد هر کشوری برای محصولات خودش که بخشی از تمدن آن منطقه است اهمیت زیادی قائل بوده و هرگز آن را قربانی مدرنیته نکرده است و هنوز برای محصولات سنتی خود اهمیت خاص قائل هستند و این یعنی اصالت محصولات غذایی.


یکی از تأثیرات مثبت شبکه‌های اجتماعی پس از رونق و اشتیاق زیاد کاربران به استفاده از آن، ایجاد فضای مناسب برای چرخه‌ی اقتصادی در بین کسب‌ و کارهای مختلف است. اگر بتوان شبکه‌های اجتماعی را محیطی از افراد و کاربران پرشمار، برندها و سازمان‌های مختلف دانست، مجموعه‌ای کامل از یک جامعه‌ی کوچک خواهد بود که تمام شرایط و امکانات موجود برای ارائه‌ی یک کسب و کار موفق را داراست. حضور کاربران فعال و همیشگی، برندها و کسب و کارهای مختلفی که از این شیوه قصد معرفی و ارائه‌ی محصولات خود را دارند.


تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و کاربردهای فراوان آن نشان می‌دهد که این پدیده به‌علت قابلیت بالای آن در ایجاد ارتباطات مختلف، می‌تواند یکی از بهترین فضاهای موجود برای معرفی کالای برندهای مختلف باشند. در شبکه‌های اجتماعی به‌علت تعریف گروه‌های بسیار زیاد و مرتبط به‌هم می‌توان به‌شیوه‌های منحصر‌به‌فردی این تعریف را در سطح کاربران خود توزیع کرد.


یکی از اساسی‌ترین و به‌روز‌ترین فناوری‌های موجود برای رشد و رونق کالای ایرانی، حضور پرقدرت آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. حضور آنها در میان ارتباطات و تعاملات مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بصورت سازمان یافته‌ای به تعریف ویژگی‌ها و کیفیت‌های بعضاً قابل توجه آن‌ها در برابر نمونه‌های خارجی اشاره کرد. بسیاری از کمپانی‌های معتبر، در ابتدا فعالیت محدودی داشتند این حضور موفقیت‌آمیز نیازمند ارائه‌ی حمایت‌ها و راه‌کارهایی برای معرفی به کاربران پرشمار آن بود که بتواند در نهایت محصولات تولید شده‌ی آن‌ها را خریداری و مصرف کند.


شبکه‌های اجتماعی در سالیان اخیر توانسته‌اند در خدمت معرفی کالاها و خدمات مختلف نقش اساسی داشته باشند. کالای ایرانی نیز به منظور حضور اثرگذار و حقیقتی که در پشت سازندگان و طراحان آن وجود دارد، نیازمند به‌کارگیری ابزارهای بازاریابی، تبلیغاتی و ارتباطی به‌روزی است.


رشد و رونق کالای ایرانی در گرو حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تأثیرات چشم‌گیری بر سلیقه‌های متنوع کاربران و افزایش تقاضا برای خرید آنها داشته باشد. این مسأله علاوه بر این، می‌تواند در تصمیم‌گیری برای مصرف کالاهای مختلف به کاربران و مصرف‌کنندگان نهایی، قدرت و اراده‌ی بهتری در انتخاب بدهد.


بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتال یا (دیجیتال مارکتینگ) بخش‌های مختلفی دارد. یکی از موارد مهم در بازاریابی دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی است که با پیشرفت این شبکه‌های اجتماعی روز‌بروز نقش پررنگ‌تری را در بازاریابی دیجیتال ایفا می‌کنند.


شبکه‌های اجتماعی در دنیای دیجیتالی کنونی رنگ و رونق زیادی گرفته و تبادل اطلاعات را برای استفاده‌‌کنندگان آن‌ها راحت کرده است. شما می‌توانید هر ایده‌ای که دارید، از طریق این شبکه‌ها با دوستان خود مطرح کرده و نظر آن‌ها را دریافت کنید؛ حال می‌توان یکی از این ایده‌ها، کسب و کاری دیجیتالی باشد که می‌خواهید در بستر وب به راه بیندازید.


در کنار این‌کار می‌توانید به بازاریابی محصولات خود بپردازید و امیدوار باشید که کاربران زیادی را به محصولات و برند خود جذب نمایید. این شبکه‌ها فضای مناسبی را فراهم کرده‌اند تا فعالیت‌های خود را برای هزاران نفر از کاربران خود نمایش داده و آن‌ها را با کسب و کار خود آشنا کنید و مهم‌تر از آن، متوجه شدن موتورهای جستجو به‌سوی این شبکه‌ها می‌باشد. در نتیجه سرچ در گوگل یا هر موتور دیگری این شبکه‌ها را به‌راحتی می‌توان یافت و به مقصود خود رسید.


تولید ویدئوهای مختلف و پخش آن در این شبکه‌ها، به‌راحتی می‌تواند ذهن مخاطبان آن را درگیر نماید و اعتبار آنلاین آن برند را بالا ببرد. محتواهای معتبر نیز در کنار ویدئوها می‌تواند هم مخاطب دائمی را جذب نماید و هم اعتبار زا برای برند باشد. این نوع بازاریابی، یک بازاریابی آنلاین محسوب می‌شود که دارای متدهای مختلف است که اگر می‌خواهید در این کار موفقیت به‌دست آورید، باید تمامی آن‌ها را بیاموزید. 


اهمیت تبلیغات با توجه به‌بالا رفتن رقابت افزایش یافته و دیگر نمی‌توان تنها راه تبلیغات را به رسانه‌های اجتماعی چون تلویزیون و رادیو... خلاصه نمود و تأثیر شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت. افزایش تعداد کاربران استفاده کننده از این شبکه‌ها، این موضوع را می‌رساند که رقابت تا حد زیادی در آن‌ها افزایش یافته تا جایی که آمارها نشان می‌دهند، بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ از همین شبکه‌ها برای تبلیغ کالاها و فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. 


این امر درگذشت زمان باعث تشویق آنها به‌خرید محصول معرفی شده می‌نماید و با تداوم این کار خواهید دید که همین کاربران به‌خریداران دائمی تبدیل می‌شوند.


تبلیغات هدفمند در شبکه‌های اجتماعی
تبلیغات هدفمند در شبکه‌های اجتماعی
 


امروزه افراد دوست دارند مسیر زندگی‌شان را با پیشرفت تکنولوژی تطبیق دهند اما توجه به این نکته مهم است که افراد مانند گذشته به‌خرید یک محصول روی نمی‌آورند بلکه ابتدا اطلاعات زیادی در مورد آن به‌دست آورده و اگر آن تبلیغ متناسب با محصول ارائه شده نباشد، به‌سرعت کانال خرید خود را تغییر می‌دهند؛ پس در تبلیغات خود به این امر توجه زیادی معطوف نمایید.


در عصر کنونی سنت و سنت‌گرایی دیگر پاسخ‌گوی نیاز کسب و کارهای جوامع کنونی را نمی‌دهد. سرعت، علاقه مردم این دوره و زمان است؛ حال می‌خواهد این‌سرعت در کسب و کار دیجیتال باشد یا در تولید ماشین‌های تندرو، به هر حال شبکه‌های اجتماعی، فضای اینترنت و موبایل‌های هوش‌مند را نمی‌توان از زندگی بشر امروز حذف کرد. شبکه‌های اجتماعی آن‌چنان بر زندگی افراد تاثیر گذاشته که حتی در شکل ارتباطات اجتماعی آن‌ها به‌خوبی دیده می‌شود.


اگر به اطراف خود توجه کنید، متوجه می‌شوید که جذب کاربر فروشگاه اینترنتی به کمک شبکه‌های اجتماعی خیلی مفید و موثر است، چرا که شبکه‌های اجتماعی همه‌ چیز رو تغییر داده‌اند و با آمدن این شبکه‌ها، جذب کاربران برای فروشگاه اینترنتی، آسان‌تر از گذشته شده است. هم‌چنین بالابردن فروش در شبکه اجتماعی یک راه موثر است و خیلی توسط صاحبان کسب و کارهای اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بالابردن فروش و جذب کاربران در فروشگاه اینترنتی

شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوش‌مند مانند طوفانی هستند که تمام دنیا را در برگرفته‌اند. امروزه ما در اقیانوس بزرگ تکنولوژی غرق شده‌ایم، طوری که بر روی تمام بخش‌های مختلف زندگی ما چون کارکردن، بازی، روابط عمومی، کسب و کار و هر کار دیگری تاثیر گذاشته است. تا جایی که اگر کسی از تکنولوژی استفاده نکند به سختی می‌تواند بزندگی روزمره خود بپردازد.


بالابردن فروش در شبکه اجتماعی و رونق کسب و کار‌های اینترنتی از این‌روش بسیار مهم و قابل اهمیت است. زیرا کسب و کارهای اینترنتی و جذب کاربر فروشگاه اینترنتی در زندگی‌های امروز بیکی از شغل‌های مهم و تاثیرگذار و تخصصی تبدیل شده است.


شبکه‌های اجتماعی فقط برای چت و یا اشتراک گذاری تصاویر نیست بلکه در شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب برای بازاریابی ایجاد شده است و افراد بسیار زیادی برای رونق کسب و کار خود در زمینه بازاریابی به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند. با قدرت می‌توان گفت که شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید وب‌ سایت است. برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی باید از  تمام پتانسیل‌های موجود استفاده کرد.


 راه‌کارهای رشد و رونق کالای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

کالای ایرانی و مصرف آن توسط کاربران بازار، یکی از مسائل مهم و اساسی در کمک به اقتصاد  کشورمان است. هنگامی که از این کالاها حمایت‌های مناسبی از سوی نهادها و افراد مختلف صورت گیرد، می‌توان شاهد حضور بهتر، پررنگ‌تر و با کیفیت آنها در خدمت‌رسانی باشیم.


یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید کالای و محصولات ایرانی می‌تواند قیمت تمام شده‌ی آن برای کاربران باشد. این کالاها و محصولات فارغ از بحث کیفی، به جهت عرضه‌ی نزدیک‌تر و مستقیم‌تر و عبور نکردن از دست واسطه‌های زیاد، قیمت تمام شده‌ی کم‌تری برای کاربران خواهند داشت.

بسیاری از کاربران و مصرف‌کنندگان محصولات مختلف اعتراف می‌کنند که در صورت داشتن کیفیت مناسب، قطعاً انتخاب اول‌شان استفاده و خرید کالای ایرانی خواهد بود. در این میان سؤال اینجاست که از چه روش‌ها و راه‌کارهایی برای رشد و رونق کالای ایرانی استفاده کنیم؟ و در میان رقبای پر زرق و برق خارجی و معرفی و تبلیغات پرهزینه‌ی آن‌ها چگونه بتوانیم محصول خود را معرفی کنیم؟


سامانه دایرکتوری شکا پاسدار فرهنگ و سنت ایرانی

متاسفانه فروش محصولات سنتی ایرانی با این پیشینه‌ی چند صد‌ساله در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی بصورت پراکنده برای فروش عرضه می‌شود لذا فروش محصولات سنتی ایرانی به این‌شیوه کار درست و جای مناسبی در شبکه‌های اجتماعی نیست سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا برای پاسداری از میراث فرهنگی و سنتی ایرانی سامانه‌ای بصورت دایرکتوری را با امکانات تبلیغاتی و فروشگاهی برای شما تولید‌کنندگان محترم فراهم آورده ‌است تا بتوانید محصولات با کیفیت ایرانی را با کاربران‌تان به‌اشتراک بگذارید.


مهم‌ترین چالش حوزه محصولات سنتی فعالیت فعالان این صنعت در خرده فروشی آنلاین است. این امر باعث می‌شود که تولیدکنندگان نتوانند هزینه‌های لازم را برای بازاریابی حرفه‌ای محصولات خود تأمین کنند و در نتیجه برای فروش محصولات خود وابستگی زیادی به واسطه‌ها داشته باشند. در بسیاری از موارد چندین واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده قرار می‌گیرد که باعث می‌شود بخش اعظم سود حاصل از فعالیت تولیدکنندگان به واسطه‌ها برسد. در این بین سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا تلاش می‌کند تا با معرفی تولیدکنندگان و محصولات با برند ایرانی  با کیفیت، بدون هزینه آن‌ها را به کاربران شکا متصل کند.»


سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا با فراهم نمودن امکانات فناوری‌های نوین دیجیتالی در همین راستا روشی مناسب را برای اطمینان از دیده شدن محصولات‌تان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از طریق این سامانه را به شما پیشنهاد می‌کند و پس از آن قادر خواهید بود تا با مخاطبان و کاربران خاص خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید و هم‌چنین کاربران جدیدی پیدا کنید و آن‌ها نیز از این که خاص‌تر و متناسب با نیازهای آن‌ها برخورد کرده و محصولات‌تان را با این روش ارائه می‌دهید، قدردانی می‌کنند.


سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا را با استراتژی مشخص طراحی و به کار گرفته‌ایم و مجموعه‌ای را با فناوری کاملا دیجیتالی با کمک مرسوله‌های پستی ایران راه اندازی کرده‌ایم که نقطه تماس کاربران با تولید‌کنندگان از طریقه این سامانه خواهد بود؛ این بخشی از اهداف نوآوری و موفقیت مجموعه شکا است. هدف ما این است که همراه با تولید‌کنندگان و انتظارات کاربران حرکت کنیم. وقتی کاربران محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را از این سامانه خریداری می‌کنند، محصولی باید به آن‌ها ارائه شود که خودشان هم انتظارش را نداشته باشند.


سامانه دایرکتوری و فروشگاهی کاملا دیجیتالی شکا راهی مناسب برای محصولات تولید‌کنندگان و برندهای آنها، هم‌چنین نمایشگاهی دائمی برای محصولات سنتی و اصیل ایرانی است تا از طریق آن بیشترین دسترسی را به مخاطبان و کاربران خود در داخل و خارج از ایران داشته باشید.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را صمیمانه ارج نهاده و به آن به‌عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی ما و نظرات شما یاریگر ما در ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات است از این‌رو مشتاقانه منتظر ارسال ایده‌ها، پیشنهادات شما هستیم.

  

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .