شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

زمان بندی در تبلیغات از اهمیت بالا و ویژه‌ ای برخوردار است و تبلیغات باید متناسب با تغییرات شرایط جامعه بر اثر مسائل گوناگون در طی زمان ، تغییر کنند...


بسیاری از تولید‌کنندگان برای تبلیغات محصولات خود از طریق جستجوها در صفحات مجازی، شبکه‌های اجتماعی یا از تبلیغاتی که هزینه آنها بر اساس تعداد کلیک محاسبه می‌شود، استفاده می‌کنند. اگر چه تبلیغات بسیار هدفمند برای مخاطبان طراحی می‌شوند، ولی در بسیاری از موارد نتیجه‌ای را که مورد انتظار است نمی‌دهند یا اگر نتیجه مطلوبی نیز داشته باشند، تولید‌کنندگان به‌ دنبال نتیجه به مراتب مطلوب‌تری از آن هستند و این نتیجه، دلخواه آنها نیست.


تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
 


بازاریابی دیجیتال

گرچه در بیشتر موارد خود محتوای آگهی نیاز به تغییر و بررسی دارد، در برخی موارد مشکل از خود تبلیغ نیست. بلکه ساز و کاری که برای استفاده از بسترهای اینترنتی برای تبلیغات به کار گرفته می‌شود، درست نیست. به عقیده کارشناسان با تجربه در حوزه بازاریابی دیجیتال، اشتباه‌های زیادی ممکن است در بازاریابی دیجیتال توسط افراد مبتدی و حتی مدیران بسیار با تجربه رخ بدهد. پرهیز از این اشتباه‌ها، کمک می‌کند پول و زمان خود را در تبلیغات دیجیتال بی‌حاصل هدر ندهید.


انتخاب بستر تبلیغاتی

هیچگاه نباید مبنای انتخاب سایت‌ها و شبکه‌های مجازی تبلیغاتی فقط این باشد که مخاطبان محصولتان، از آن بستر زیاد استفاده می‌کنند. برای انتخاب، به‌ دنبال بستری برای تبلیغات خود باشید که همیشگی، متنوع و گسترده و بهترین عملکرد را در مورد نوع محصولی که می‌خواهید تبلیغ کنید، داشته باشد.


شاید از نظر شما تبلیغات صفحاتی مانند گوگل، یاهو و... با هم تفاوتی نداشته باشند، اما هر کدام از آنها در خصوص محصولات خاصی عملکرد بهتری دارند. بنابراین بدون این که عملکرد بستر مورد نظر خود را در خصوص محصولات مشابه محصول خود در نظر بگیرید، صرفا به دلیل پر بازدید بودن آن تارنما یا شبکه اجتماعی، مقادیر زیادی از پول و سرمایه خود را صرف تبلیغات متعددی نکنید که شاید بازدهی مناسبی برای محصولتان نداشته باشند.


توجه داشته باشید شاید انتشار تبلیغات در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام برای تحریک کنجکاوی مخاطبان، فضای مناسبی باشد. البته باید توجه داشت پیش از این همین که افراد صفحات مجازی مربوط به برندی را دنبال کنند نشان‌دهنده میزان مخاطبان آن برند بود.


اما در سالهای اخیر تعداد دنبال‌کنندگان صفحات مجازی یا شبکه‌های اجتماعی با تعداد مخاطبان اصلی آن برند رابطه مستقیمی ندارد، زیرا بسیاری از محتواهایی که در شبکه‌های مجازی توسط افراد پسندیده می‌شوند الزاما مشاهده نشده‌اند بلکه فرد فقط از روی آنها عبور کرده است.


بستر تبلیغات مناسب هزینه کمتر

بسیاری از تولید‌کنندگان با سرمایه‌گذاری برای بازاریابی محصولات خود یک تبلیغ می‌سازند و برای مدت طولانی آن را ادامه می‌دهند. در ابتدای کار تاثیر تبلیغ به‌طور محسوسی مشاهده و همین موجب رضایت و شادمانی تولید‌کنندگان و تمدید آگهی برای مدت بیشتر می‌شود.


اما پس از گذشت زمانی این تبلیغ نه تنها اثر جذب‌کننده ندارد، بلکه خود موجب دافعه هر چه بیشتر افراد از آن برند خواهد شد. تبلیغات صفحات مجازی اگر برای چند هفته بدون تغییر باقی بمانند، به شدت خسته‌کننده شده و اثر خود را از دست خواهند داد.


زمان‌بندی در تبلیغات

زمان‌بندی و مدیریت آن در تبلیغات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تبلیغات باید متناسب با تغییرات شرایط جامعه بر اثر مسائل گوناگون در طی زمان، تغییر کنند و تحول لازم برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان خود را پیدا کنند. بعنوان مثال در ماه‌های پایانی سال خیلی از کسب‌ و کارها نباید هزینه‌ای صرف تبلیغات دیجیتال کنند، چون افراد به‌دنبال خرید کالاهای شب عید و خدمات مربوط به تعطیلات خواهند بود و اگر کسب‌ و کار شما ارتباطی با این موارد نداشته باشد، کسی در آن برهه زمانی به آن توجهی نخواهد کرد.


تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
 


سایت‌های جامع اینترنتی (دایرکتوری)

در صورتی که می‌خواهید میزان بازدید محصولات خود را افزایش دهید از ساز و کار تبلیغات سایت‌های دایرکتوری استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری را جهت دیدن تصاویر محصولاتتان دعوت کنید. بنابراین سعی کنید اگر می‌خواهید همزمان از چند بستر مجازی برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید، سراغ بسترهایی که بصورت سایت جامع (دایرکتوری) ایجاد شده‌اند و با کسب و کار شما هم هم‌سوتر و منافع مشترکی با هم دارید، بروید تا تبلیغاتتان بخوبی دیده شوند.


بهتر است مخاطبان خود را خیلی کلی مدنظر قرار داده و تبلیغات خود را براساس یکسری کلیدواژه‌های مثل کاربران داخلی و خارج از ایران به صورت صادراتی شکل بدهید. توجه داشته باشید یا در صورتی که می‌خواهید برند محصولات شما درموتورهای جستجوگر تبلیغات داشته باشید، باید به مواردی که سایت‌های دایرکتوری به شما پیشنهاد می‌دهند دقت نمائید.


توجه داشته باشید که به اطلاعیه‌های سایت‌های دایرکتوری حساس بوده و موارد خواسته شده از شما را به دقت اجرا نمائید. سعی نمائید سایت‌های دایرکتوری را در سایت شخصی و یا شبکه‌های مجازی و یا اجتماعی که در آن عضو هستید معرفی و اعلام نمائید. 

شاید این مساله کمی عجیب به نظر برسد ولی واقعیت این است که در بسیاری از موارد این اتفاق رخ می‌دهد. کافی است آگهی محصولات خود را در سایت‌های جامع (دایرکتوری) تخصصی قرار دهید تا یک بستر تبلیغاتی چند وجهی برای مخاطبان به صورت یکسان ارائه کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.


سایت‌های دایرکتوری بسترهایی را جهت تبلیغات اینترنتی فراهم می‌کنند تا کاربرانتان بتوانند تبلیغ محصولات شما را به صورت همیشگی مشاهده کنند و از عملکرد مختلف تبلیغات گوناگون و به صورت یکپارچه  آنها مطلع شوند و همچنین شما بدانید چه نوع تبلیغی بیشترین بازده را برای شما و کسب‌ و کارتان دارد تا بیشتر روی آن متمرکز شوید.


اگر محصولات یا خدمات شما می‌تواند کم هزینه و در دسترس باشد که مردم بتواند با سهولت آن محصول را خریداری نمایند بهترین بستر تبلیغات برای شما سایت‌های جامع تخصصی (دایرکتوری) خواهند بود. به این ترتیب وقتی کاربر محصول مورد نظر خود را می‌خواهد جستجو نماید راه حل آن مشکل سایت‌های دایرکتوری می‌باشد و در نتیجه به سهولت با محصول شما برخورد می‌کند.


این وب سایت‌های دایرکتوری حاوی نمایش تصویری اولیه‌ای ازمحصول را برای کاربران تهیه نموده‌اند که با توضیحات مفیدی از آن محصول به کاربر ارائه می‌نماید همچنین این وب‌سایت‌ها می‌توانند با استفاده از تصاویر ویدئویی تبلیغاتی را در صفحات مخصوص پخش تصاویر ویدئویی مانند آپارات یا صفحات مشابه آن منتشر کنند. در ضمن این سایت‌ها امکانات فراوانی برای تولید‌کنندگان فراهم نموده‌اند که بتوانند با خیال آسوده از این امکانات استفاده نمایند.


تبلیغات دیجیتال از کارآمدترین، پرمخاطب‌ترین و درعین حال آسان‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای تولید‌کنندگان است. اما همانقدر که می‌تواند ابزار کارآمدی در جهت جذب مخاطب و به دنبال آن افزایش فروش و سودآوری باشد، در صورتی که به خوبی از آن استفاده نشود، موجب هدر رفتن سرمایه و حتی گاهی از دست دادن مخاطبان براثر زیاد دریافت کردن پیام‌های تبلیغاتی تکراری و یک شکل می‌شود. اما با تمام این مشکلات، هیچگاه برای رونق بیشتر کسب‌ و کار خود در دنیای دیجیتال امروزی از این تیغ دو لبه پرسود غافل نشوید.


تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
تبلیغات را هوشمندانه انتخاب کنید!
 


سامانه‌های دیجیتالی دایرکتوری نیاز تولید‌کنندگان ایرانی

درحال حاضر وب سایت‌هایی در کشور وجود دارند که  به تبلیغات محصولات ایرانی  می‌پردازند، ولی باید به فکر انتخاب همراهی همیشگی برای جستجوهای تولیدات و محصولات ایرانی بود. سامانه‌ای که بتواند تمام نیازهای کاربران و شرکت‌ها و تولیدی‌های کشور را پاسخگو باشد.


فروشگاه شکا سامانه‌ای است که با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و تیمی کارآمد توانسته این مهم را برآورده سازد و تمام نیازهای تولید‌کنندگان را در یک پلتفرم ارائه دهد.

این سامانه علاوه بر ارائه فایل‌های مختلف فروش، به پردازش اطلاعات پرداخته و از آخرین قیمت محصولات تولید‌کنندگان در سراسر ایران را همراه با تصاویر محصولاتشان با کیفیت مناسب به کاربران ارائه می‌دهد. از این رو این وب سایت به کاربر لذت جستجو در بازار محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را می‌دهد. علاوه بر این می‌توان برای آگاهی از مشخصات محصولات به قسمت توضیحات رفته و با جستجوی محصول مورد نظر از وضعیت این محصول از نظر کیفیت، حمل‌ونقل و قیمت‌ها مطلع شد.


فروشگاه شکا که بصورت دایرکتوری طراحی شده است می‌تواند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز به صورت محصولات صادراتی عملیاتی نماید و این قابلیت را دارا می‌باشد که به غیر از عرضه محصولات ایرانی و داخلی، محلی برای جذب توریست‌ها نیز محسوب شود. اکثر توریست‌ها تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشورمان آشنا شوند و خرید کنند.

 

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .