شکا
Farsi | English | Russian | Arabic

نشناختن ذائقه مصرف‌ کنندگان داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری و همچنین ذائقه خارجی و همين طور نبود بازاريابی مناسب از مشکلات توليد کشور است...


امروزه اینترنت عرصه‎ای را فراهم آورده که تجارت الکترونیک اتفاق می ‎افتد، اطلاعات از طریق شبکه گسترده جهانی و ایمیل مبادله و عرضه می‎گردند و ارتباطات‌ سریع امکان‎ پذیر می‎گردد. هر چند، بازاریابی‌ الکترونیکی چیزی فراتر از اینترنت‌ صرف است. بازاریابی الکترونیکی تکنولوژی‎های دیگری که مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه‌ ریزی منابع کسب‌ و‌ کار، مدیریت‌ زنجیره تامین و… را امکان‎ پذیر می‎سازند را نیز در برمی‎گیرد.


رونق تولید با فناوری‌های دیجیتالی (۱)
رونق تولید با فناوری‌های دیجیتالی (۱)
 


به‌طورکلی وجود تکنولوژی‌های گوناگون در تمامی زمینه‌ها و پیشرفت آنها بیشتر از این‌که جنبه منفی و تاثیر منفی داشته باشند، تاثیرات مثبت فراوانی می‌توانند ایجاد کنند. بیایید فراموش نکنیم که انتخاب و طرز استفاده از هرچیزی تنها و تنها بستگی به‌‌خود ما دارد. پس با این دید همواره می‌توانیم باعث افزایش تاثیرات مثبت تکنولوژی و فناوری‌ دیجیتال در زندگی خودمان شویم.


 مطلب رونق تولید با فناوری‌های دیجیتالی (۲) " حتما بخوانید


مهم این است که بتوانیم به‌‌شیوه‌ای مفید از فناوری‌ دیجیتال استفاده کنیم یعنی از فرصت‌های بسیاری که در اختیار ما قرار می‌گیرد استقاده کنیم اغلب ما امروز به‌‌نوعی با فناوری‌ دیجیتال در ارتباط هستیم.


از زمانی که نسل جدید تلفن‌های‌همراه هوشمند نیز وارد زندگی ما شده این سوال نیز مطرح شده که چگونه اینترنت و فناوری‌های دیجیتال روابط و زندگی شخصی ما و به‌طور‌کلی سبک زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟


در این دوران فناوری اطلاعات به‌‌سرعت رو به‌ پیشرفت است و هر لحظه برتعداد استفاده کنندگان آن اضافه می‌شود. کشور ایران نیز با توجه به‌ امکانات بی‌شمار تکنیکی و فنی و نیروی انسانی باید با این موج جدید همسو و هم‌جهت شود. از این‌رو لازم است فرصت‌های حاصله از این تحول فناوری را غنیمت شمرد و باتوجه به‌ ملاحظات‌ ملی از آن بهره گرفت.


نقش توليدکنندگان در تحقق رونق تولید

نقش توليدکنندگان در تحقق رونق تولید بسيار پررنگ است، چرا که با اعتماد افزايی، توليد کالا با کيفيت‌برتر، قيمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش می‌توانند نظر مصرف‌کنندگان را به‌‌سمت کالاها و محصولات ساخت داخل جلب کنند. تقويت احساس مسئوليت در جامعه مهم‌ترين اصل در جهت حمايت از رونق‌توليد و کالا ومحصولات ايرانی است.


برای توليد کالا و محصولات در تراز جهانی بايد شرکت‌ها و تولیدی‌ها به‌‌فناوری روز دنيا مجهز باشند. جدا از اين توليدکنندگان بايد به‌بحث نوآوری، بسته‌بندی مناسب، بازاريابی کارآمد، تبليغات‌موثر، برندسازی، ارتقای بهره‌وری و مصاديقی از اين نوع توجه کنند؛ چرا که تمامی اين موارد در شکوفايی توليد و تحقق رونق تولید بسيار مهم و نقش‌آفرين است.


ضرورت شناخت ذائقه مصرف‌کننده جهت فروش

اقتصاد کشورهای پيرامونی ایران‌عزیز ما بازار صادراتی بسيار مناسبی برای توليدکنندگان داخلی است. ديپلماسی سياسی، اقتصادی و در عين‌حال توليد محصولات و کالاهای باکيفيت و رقابت‌پذير همه و همه بايد دست به دست هم دهند تا سهم قابل توجه از اين بازار ۶۰۰ ميليونی در اختيار تولید‌کنندگان و کارآفرينان داخلی قرار گيرد.


برای کسب سهم بيشتری از بازارهای داخلی و خارجی بايد توليد داخلی به‌‌نحوی باشد که اعتماد مصرف‌کنندگان را بيش از پيش به‌خود جلب کند.

نشناختن ذائقه مصرف‌کنندگان داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری و همچنین ذائقه خارجی و همين‌طور نبود بازاريابی مناسب از جمله مشکلات مهم حوزه توليد کشور است. تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود است. توليد کالا همواره بايد مبتنی بر ذائقه‌شناسی و مطالعات دقيق بازار باشد تا نياز و رضايت مشتريان را تامين کند. 


فروشگاه شکا دارای مجوز فعالیت با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت ساماندهی دارای شامد در جهت خرید مستقیم کاربران فعالیت می‌کند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی همچنین آشنایی کاربران از تولیدات و محصولات ایرانی است.

 

 

 حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است 

 فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایرانی 

 روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:


        instagram  

با خبر شدن از جدیدترین محصولات با عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جشنواره تخفیفات شکا ، جدیدترین محصولات و طرح های ویژه فروش در خبرنامه فروشگاه شکا عضو شوید.

 حمایت از محصولات ایرانی
سال رونق تولید
هدف از تاسیس فروشگاه اینترنتی حذف واسطه ها و دلالان و کارکرد آن بصورت خدمات کاملا الکترنیکی در صنعت وب و فناوری دیجیتال و اطلاعات به تولیدکنندگان و کاربران و معرفی و فروش محصولات تولید‌کنندگان ایرانی است. ایجاد فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی در جهت یک حرکت جمعی ، اراده ملی و نهضتی همگانی از اهداف این مرکز می‌باشد. شعار ما هر جا قصد خرید داریم کالا و محصولات ایرانی را انتخاب کنیم .