رونق تولید با فناوریهای دیجیتالی (۱)
نشناختن ذائقه مصرف کنندگان داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری و همچنین ذائقه خارجی و همين طور نبود بازاريابی مناسب از مشکلات توليد کشور است...
امروزه اینترنت عرصهای را فراهم آورده که تجارت الکترونیک اتفاق میافتد، اطلاعات از طریق شبکه گسترده جهانی و ایمیل مبادله و عرضه میگردند و ارتباطات سریع امکانپذیر میشود. هرچند، بازاریابی الکترونیکی چیزی فراتر از اینترنت صرف است. بازاریابی الکترونیکی تکنولوژیهای دیگری که مدیریت ارتباط با کاربر، برنامهریزی منابع کسب و کار، مدیریت زنجیره تامین و… را امکانپذیر میسازند را نیز در برمیگیرد.

بهطورکلی وجود تکنولوژیهای گوناگون در تمامی زمینهها و پیشرفت آنها بیشتر از اینکه جنبه منفی و تاثیر منفی داشته باشند، تاثیرات مثبت فراوانی میتوانند ایجاد کنند. بیایید فراموش نکنیم که انتخاب و طرز استفاده از هرچیزی تنها و تنها بستگی بهخود ما دارد. پس با این دید همواره میتوانیم باعث افزایش تاثیرات مثبت تکنولوژی و فناوری دیجیتال در زندگی خودمان شویم.
مطلب " رونق تولید با فناوریهای دیجیتالی (۲) " حتما بخوانید
از زمانی که نسل جدید تلفنهایهمراه هوشمند نیز وارد زندگی ما شده این سوال نیز مطرح شده که چگونه اینترنت و فناوریهای دیجیتال روابط و زندگی شخصی ما و بهطورکلی سبک زندگی را تحت تاثیر قرار میدهند؟
مهم این است که بتوانیم بهشیوهای مفید از فناوری دیجیتال استفاده کنیم یعنی از فرصتهای بسیاری که در اختیار ما قرار میگیرد استقاده کنیم اغلب ما امروز بهنوعی با فناوری دیجیتال در ارتباط هستیم. در این دوران فناوری اطلاعات بهسرعت رو بهپیشرفت است و هر لحظه برتعداد استفادهکنندگان آن اضافه میشود. کشور ایران نیز با توجه بهامکانات بیشمار تکنیکی و فنی و نیروی انسانی باید با این موج جدید همسو و همجهت شود. از اینرو لازم است فرصتهای حاصله از این تحول فناوری را غنیمت شمرد و باتوجه بهملاحظات ملی از آن بهره گرفت.
نقش توليدکنندگان در تحقق رونق تولید
نقش توليدکنندگان در تحقق رونق تولید بسيار پر رنگ است، چرا که با اعتماد افزايی، توليد کالا با کيفيتبرتر، قيمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش میتوانند نظر کاربران را بهسمت کالاها و محصولات ساخت داخل جلب کنند. تقويت احساس مسئوليت در جامعه مهمترين اصل در جهت حمايت از رونقتوليد و کالا و محصولات ايرانی است.
برای توليد کالا و محصولات در تراز جهانی بايد شرکتها و تولیدیها بهفناوری روز دنيا مجهز باشند. جدا از اين توليدکنندگان بايد به بحث نوآوری، بستهبندی مناسب، بازاريابی کارآمد، تبليغاتموثر، برندسازی، ارتقای بهرهوری و مصاديقی از اين نوع توجه کنند؛ چرا که تمامی اين موارد در شکوفايی توليد و تحقق رونق تولید بسيار مهم و نقشآفرين است.
ضرورت شناخت ذائقه کاربران جهت فروش
اقتصاد کشورهای پيرامونی ایرانعزیز ما بازار صادراتی بسيار مناسبی برای توليدکنندگان داخلی است. ديپلماسی سياسی، اقتصادی و در عينحال توليد محصولات و کالاهای باکيفيت و رقابتپذير همه و همه بايد دست بدست هم دهند تا سهم قابل توجه از اين بازار ۶۰۰ ميليونی در اختيار تولیدکنندگان و کارآفرينان داخلی قرار گيرد.
برای کسب سهم بيشتری از بازارهای داخلی و خارجی بايد توليد داخلی بهنحوی باشد که اعتماد کاربران را بيش از پيش بهخود جلب کند.
نشناختن ذائقه کاربران داخلی با جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری و همچنین ذائقه خارجی و همينطور نبود بازاريابی مناسب از جمله مشکلات مهم حوزه توليد کشور است. تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود است. توليد کالا همواره بايد مبتنی بر ذائقهشناسی و مطالعات دقيق بازار باشد تا نياز و رضايت کاربران را تامين کند.
سامانه دایرکتوری و فروشگاه اینترنتی شکا دارای مجوز فعالیت با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و نشان ملی ثبت ساماندهی دارای شامد در جهت خرید مستقیم کاربران فعالیت میکند و هدفش حمایت از تولیدکنندگان و محصولات ایرانی همچنین آشنایی کاربران از تولیدات و محصولات ایرانی است.
شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را صمیمانه ارج نهاده و به آن بهعنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد مینگرد. بهبود امور و داشتن جامعهای سالم آرزوی ما و نظرات شما یاریگر ما در ارائهی هر چه بهتر خدمات است. کلیه کاربران میتوانند نظرات خود را از روند فروش، پاسخگویی، کیفیت محصول و... با ما در میان بگذارند.
حمایت از تولید داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهمترین راههای رونق تولید ملی است
فروشگاه اینترنتی شکا پل ارتباطی مطمئن تولیدکننده و مصرفکننده ایرانی
روابط عمومی سایت جامع فروشگاهی شکا